Kan ikke bruge Tvtool på mit gf4 ??
Fra : LNC

Dato : 15-08-02 18:23

Jeg har fået et Triplex GF4 4200 128 mb med Conexant CX25871 chippen som
skulle være den bedste på markedet

men jeg kan ikke få det til at køre med Tvtool 6.5
prog. stopper efter et kvarters tid det er ikke beta version

Har prøvet dualview on/off
Har også prøvet med Macro on/off
intet af det ændrer på det

Desuden kan jeg ikke bruge andre deto drivers end 28.32
som det nyeste ??

er der nogen der har en løsning ville jeg blive vildt glad
ellers må jeg jo ty til mit gamle Pixelview gf 2 ¨Ti 64 mb
og så skodde det Triplex

Mvh Lars

Fra : Oake - 8200

Dato : 15-08-02 18:34

Tag kontakt til tvtool, da du jo har licens så er det ikke noget problem.
Det er en bug der sker for nogen. Tvtool har løsningen. Du skal have en
anden fil fra dem.

Fra : SH

Dato : 15-08-02 18:56

Du kan også prøve med programmet TVCC2000 (et freeware program), som også¨er
lavet af folkene bag TVTool.. Det virkede for mig...

Kan downloades her: http://w1.351.telia.com/~u35111950/download/tvcc2000.zip

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 15-08-02 19:14

> [...]
> Tag kontakt til tvtool, da du jo har licens så er det ikke noget problem.
> Det er en bug der sker for nogen. Tvtool har løsningen. Du skal have en

Ja, jeg kender da en ihvertfalde...

Peet
DK

Fra : LNC

Dato : 15-08-02 19:23

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 15-08-02 21:00

> er der nogen der har en løsning ville jeg blive vildt glad
> ellers må jeg jo ty til mit gamle Pixelview gf 2 ¨Ti 64 mb
> og så skodde det Triplex

Kan du slet ikke få nogen deto drivere til at smide tvout ?... For jeg kan
sådan set ikke se den store fordel ved tvtool, tværtimod fucker den tit op i
opløsningerne når man vender tilbage til alm skærm
(jeg bruger dog et gammel tnt2, kender ikke så meget til GF'erne)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Jerry og Pia

Dato : 15-08-02 21:08

Der er mange bug i tvtool 6.5, prøv evt. v6.0 i steden for.

Fra : Neo.dk

Dato : 18-08-02 18:46

Hej Lars

Jeg bruger TVtool6.5 uden problemer med mit Triplex Ti4400.
Det fungerer perfekt, og jeg har ikke observeret nogen bugs overhovedet i
TVtool6.5 som nævnt tidligere i tråden !

Mvh Neo