Andet multimedie
bentjuul 3670
Grafik i Photoshop
Fra : Lina L

Dato : 15-08-02 17:19

Jeg er faldet over dette stykke grafik; http://www.linalind.dk/Nina/test.gif

Jeg ved, det er lavet i Adobe Photoshop 6.0, men jeg ved ikke hvordan. Er
der nogen, der kan hjælpe mig?

Fra : jopa

Dato : 15-08-02 17:55

"Lina L" skrev bla..
> Jeg er faldet over dette stykke grafik;
http://www.linalind.dk/Nina/test.gif

Det er formentlig en action.
Har set den et eller andet sted.

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : tdn

Dato : 15-08-02 21:13

> Det er formentlig en action.
> Har set den et eller andet sted.

en action?
har aldrig hørt om dem før i photoshop
hvor ka jeg finde info om dem?

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-08-02 21:29

tdn skrev:

> en action?
> har aldrig hørt om dem før i photoshop

På dansk hedder det handlinger. Kanske det er derfor?
Handlinger (eller actions) er en række automatiserede kommandoer.

> hvor ka jeg finde info om dem?

Manualen vil være et godt sted at starte.

--
Kurt Lund

Fra : jopa

Dato : 15-08-02 21:32

"tdn" skrev bla.
> en action?
> har aldrig hørt om dem før i photoshop
> hvor ka jeg finde info om dem?

Bla her

http://share.studio.adobe.com/Default.asp

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : itgrafen

Dato : 20-08-02 22:37

"Lina L" skrev d. 15-08-02 17:19 dette indlæg :
> [...]
http://www.linalind.dk/Nina/test.gif

> Jeg ved, det er lavet i Adobe Photoshop 6.0, men jeg ved ikke hvordan.

Hej Lina

en action, eller på dansk en handling.
du kan finde alt om dem på denne adresse
http://share.studio.adobe.com/axBrowseProduct.asp?p=2
held og lykke

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Lina L

Dato : 23-08-02 21:49

> Hej Lina
>
> en action, eller på dansk en handling.
> du kan finde alt om dem på denne adresse
> http://share.studio.adobe.com/axBrowseProduct.asp?p=2
> held og lykke

Hej.

Tusind tak, det vil jeg kigge på :)