Hvor skal vi sove i nat
Fra : Per

Dato : 14-08-02 20:58

Hvad er det nu lige originaltitlen er på Laban's goe gamle hit ?

Det er vist en italiensk eller spansk titel.

Per

Fra : Robert Piil

Dato : 14-08-02 21:36

On Wed, 14 Aug 2002 21:57:30 +0200, Per <jensenp@hotmail.com> wrote:

>Det er vist en italiensk eller spansk titel.

Italiensk, efter hukommelsen:

"Sarah, perqe ti amo?"

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Per

Dato : 14-08-02 22:49

In article <1ofllu8m42o5ojj42u9tnbo73tjhenbkrf@4ax.com>, piil@nospam.dk
says...

> Italiensk, efter hukommelsen:
>
> "Sarah, perqe ti amo?"

Hej Robert,

Du er en guttermand !

Jeg har fundet den - nemlig: Ricchi e Poveri - Sarà Perché Ti Amo.

Tak for hjælpen !

Per

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 20-08-02 22:15

On Wed, 14 Aug 2002 23:49:11 +0200, Per <jensenp@hotmail.com> wrote:

>Jeg har fundet den - nemlig: Ricchi e Poveri - Sarà Perché Ti Amo.

Et lille tillægspørgsmål....

Er det muligt at finde noderne til dette nummer på nettet?
Bibliotek.dk ser ikke ud til at have den nogle steder, og google har
meget men ingen noder...

R.

Fra : Robert Piil

Dato : 21-08-02 09:10

On Tue, 20 Aug 2002 23:15:13 +0200, Ronni Heuckendorff Hansen
<ronni@anderledes.dk> wrote:

>Er det muligt at finde noderne til dette nummer på nettet?
>Bibliotek.dk ser ikke ud til at have den nogle steder, og google har
>meget men ingen noder...

Hvis du har den på plade/bånd/cd, ville jeg prøve selv at lytte den
af. Det er altså ikke ret svært. Start med at finde grundtonerne
(bassen) i akkorderne. Er du i tvivl om en, så lyt efter om den er
højere eller lavere end den forrige, og prøv dig så frem til du
rammer. Derefter finder du ud af om det er dur eller mol. Jeg ved ikke
hvad toneart nummeret er i, men hvis det nu var C-dur, må det være
noget i retning af C | Am | Dm | G.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 21-08-02 15:32

On Wed, 21 Aug 2002 10:09:59 +0200, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>rammer. Derefter finder du ud af om det er dur eller mol. Jeg ved ikke
>hvad toneart nummeret er i, men hvis det nu var C-dur, må det være

Tusinde tak for din tiltro til mine evner... :) ... Desværre må jeg
indrømme at jeg aldrig har været i stand til at frembringe nogen form
for musik... Jeg kan intet i nodesystemet.. Grunden til at jeg
efterspørger noderne, er faktisk udelukkende som en vennetjeneste, til
et bryllup....

Men tak for dit input nevertheless.

R.

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-08-02 16:15

On Wed, 21 Aug 2002 16:32:24 +0200, Ronni Heuckendorff Hansen <ronni@anderledes.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
> efterspørger noderne, er faktisk udelukkende som en vennetjeneste, til
> et bryllup....

Jeg *tror* jeg har den som en midi fil et eller andet sted. Den kan da
bruges til at lave nogle noder efter.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564