REQ: Tabs/chords til det brune punktum
Fra : Stub

Dato : 14-08-02 19:13

Hej NG.
Eftersom det efterhånden er mere eller mindre umuligt at finde nogle danske
hjemmesider med tabs/akkorder vil jeg da lige prøve at høre om der er nogle
her der kan hjælpe mig. Jeg søger tabs/akkorder til hittet "Kom lad os gå"
og da jeg ikke selv er så god til at "lytte
akkorderne af" håber jeg der er nogle der evner det bedre end undertegnede.
På forhånd tak.

Stub

"Hunde har nøgne ører"
Monrad og Rislund

Fra : Jesper Barrit

Dato : 14-08-02 19:28

Stub wrote:

> [...]
> hittet "Kom lad os gå" og da jeg ikke selv er så god til at "lytte
> akkorderne af" håber jeg der er nogle der evner det bedre end

En god måde at blive bedre til at "lytte" på, er at træne ens ører, fx med
et program som EarMaster. Mere info here :

http://www.earmaster.com/

Mvh Jesper Barrit

Fra : Torsten Matthiessen

Dato : 14-08-02 20:16

> En god måde at blive bedre til at "lytte" på, er at træne ens ører, fx med
> et program som EarMaster. Mere info here :
>
> http://www.earmaster.com/

yup!

--
regards