mht de mange pædofil debater så
Fra : Chokmah

Dato : 14-08-02 04:35

   har DR en udsendels om det fra Holland i morgen aften jeg
mener det er fra 2010 til 2100

MvH
Bo M Mogensen
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Clark Kent

Dato : 14-08-02 09:59

"Choknar" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> har DR en udsendels om det fra Holland i morgen aften jeg
> mener det er fra 2010 til 2100

Du er off-topic.........dette er ikke en TV-oversigt. Hold dig venligst til
emnet

Fra : T'abula R'asa

Dato : 14-08-02 17:17

Bo (Chokmah) skrev:

> har DR en udsendelse om [...]

Paedofil eller ej, udsendelsen handler i hvert fald om Marc Dutroux og
den efterhaanden gamle, raedselsvaekkende sag fra Belgien.

" Den belgiske paedofili-sag.

Engelsk dokumentar.

Sagen mod den berygtede Marc Dutroux for bortfoerelse og mord paa
boern er stadig uopklaret, og Dutroux, hans kone og en tredje
anklaget sidder paa sjette aar indespaerret uden at vaere stillet
for en domstol.

Hvert aar uden dom styrker de anklagedes sag mod de belgiske
myndigheder for brud paa deres menneskerettigheder. Nogen i det
belgiske samfunds top ser ud til at have en interesse i, at sagen
aldrig opklares. " [TV-omtale]

Sendes paa DR1 i aften, onsdag, kl. 20:15 - 21:00.

Tak for tippet, Bo.
Peter

-- " ... Milla Millennium. "

Fra : Chokmah

Dato : 15-08-02 01:45

On 14 Aug 2002 16:17:10 -0000, T'abula R'asa
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

Hi Peter :)
er lige kommet ind af døren - pis min video har svigtet mig

> [...]
> myndigheder for brud paa deres menneskerettigheder. Nogen i det
> belgiske samfunds top ser ud til at have en interesse i, at sagen

ja - men det var jo fans jeg selv missede den :(

MvH
Bo M Mogensen
fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : P.N.

Dato : 15-08-02 08:22

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message

> [...]
>
> Hvert aar uden dom styrker de anklagedes sag mod de belgiske
> myndigheder for brud paa deres menneskerettigheder.

De har ingen rettigheder når de indfanger små børn og slår dem ihjel.
Menneskerettigheder tilkommer mennesker ikke uhyrer.

Nogen i det
> belgiske samfunds top ser ud til at have en interesse i, at sagen
> aldrig opklares. " [TV-omtale]

At det Belgiske samfund er grebet af massehysteri på grund af pædofil
skandalen har altid undret mig. Folk tror sgu i fuldt alvor at den belgiske
regering og politi er en samling lede pædofile møgdyr, der har lavet en grim
sammensværgelse mod det belgiske folk. Det er en tragedie at dødstraffen i
belgien blev afskaffet lige før Marc Dutroux og co blev fanget. En evt
offentlig hængning ville sende et godt og positivt signal til Verdens
pædofile.
P.N.

og david dukes glimrende hjemmeside
http://www.davidduke.com/writings/howisraeliterror.shtml

Fra : Martin Kristensen

Dato : 15-08-02 08:59

P.N. wrote ...
[...]
> [...]
belgiske
>regering og politi er en samling lede pædofile møgdyr, der har lavet en

Så du udsendelsen? Der foregik nogen meget underlige ting, så som at vidner
døde under mystiske omstændigheder, lige før de skulle afgive forklaring.

> Det er en tragedie at dødstraffen i
>belgien blev afskaffet lige før Marc Dutroux og co blev fanget.

Lige før? Jeg troede ikke man kunne have dødsstraf i et EU-land.

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : P.N.

Dato : 16-08-02 20:35

Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> wrote in message
> [...]
vidner
> døde under mystiske omstændigheder, lige før de skulle afgive forklaring.

Ja men hvem kan kontrollere de oplysninger ?, og hvem siger at de vitterligt
ikke døde af narturlige årsager. Var det ikke osse hende lystløgneren der
fortalte om de der døde ?. Psykopater kommer i mange forklædninger.

P.N.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 14-08-02 20:45

Chokmah wrote in message ...

> har DR en udsendels om det fra Holland i morgen aften jeg
>mener det er fra 2010 til 2100

Det var godt nok en uhyggelig og foruroligende sag. Da den sluttede med at
2000 belgiske børn forsvandt om året løb det koldt ned af ryggen. Hvordan
fanden kan politiet og hele det belgiske samfund være så korrupt og
infiltreret af perverse børnevoldtægtsmænd?

Godt at dansk politi virker mere effektivt.

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : Claus Sørensen

Dato : 15-08-02 09:07

Martin Kristensen wrote:

> Det var godt nok en uhyggelig og foruroligende sag. Da den sluttede med at
> 2000 belgiske børn forsvandt om året løb det koldt ned af ryggen.

Lige efter blev der sagt, hvor mange der ikke blev fundet. Jeg mener at
antallet var omkring de 60.

Hvor stort er tallet da i Danmark?

Der er ca. dobbelt så mange indbyggere i Danmark.

> Hvordan fanden kan politiet og hele det belgiske samfund være så korrupt
> og infiltreret af perverse børnevoldtægtsmænd?

Sådan som jeg opfattede udseendelsen, så skyldes hemmeligholdelsen, at den
fremstillede bagmand Jean-Michel Nihou har kompromiterende videoer og
fotografier af højtstående embedsmænd, som ville komme ud til pressen, hvis
sagen ikke løb ud i sandet.

Man er jo altid sig selv nærmest (vil du ofre din karriere og familie?).

Dette blev dog ikke eksplicit sagt i udsendelsen.

Desuden var jeg overrasket over, hvor veltalende hovedvidnet var (jeg kan
ikke lige finde hendes navn).

Yderligere er der kommet en uofficiel tilståelse frem fra Dutroux og
retsagen forventes startet til næste år, hvilket kan ses her:

http://www.crimelibrary.com/serial3/marcdutroux/update.htm

> Godt at dansk politi virker mere effektivt.

Umiddelbart så det da ud til at de almindelige belgiske politibetjente var
ret effektive, men blev standset ovenfra.

Jeg tror desværre, at sådan noget _kan_ forekomme alle steder.

De knap så herlige hilsner