Dræberbilen
Fra : Beowulf

Dato : 13-08-02 18:10

Denne film skulle være gået på dansk tv
for en del år siden.

Hvad er org. titel?????

Hilsen B

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-08-02 18:28

"Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ajbejk$i2t$1@news.cybercity.dk...
> Denne film skulle være gået på dansk tv
> for en del år siden.
>
> Hvad er org. titel?????

Et gæt, Stephen Kings Christine?

VH
Peet
DK

Fra : Herold

Dato : 13-08-02 18:34

> Et gæt, Stephen Kings Christine?

Det tror jeg ikke. Jeg kan huske noget fra min barndom i midten af firserne,
med en sort varevogn der kørte folk ihjel og var kendt som "dræberbilen".
Jeg tror aldrig jeg så filmen, men der var et eller andet der gjorde
indtryk. Jeg var ihvertfald bange for sorte varevogne i en årrække :)

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-08-02 18:49

"Herold" <jacob@BEEEEEPboomtown.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg tror aldrig jeg så filmen, men der var et eller andet der gjorde
> indtryk. Jeg var ihvertfald bange for sorte varevogne i en årrække :)

Arh ja, muligvis, sådan en slags GMC eller anden amerikansk varevogn med
tonede ruder? Var det den? Kender heller ikke titlen, men som Jesper også
skriver, kan det muligvis være Spielbergs DUEL , glimrende suspense film

Peet
DK

Fra : Lars Bernau

Dato : 13-08-02 20:26

In article <3d594680$0$87327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
dali909@direkte.org says...

> [...]
> skriver, kan det muligvis være Spielbergs DUEL , glimrende suspense film

I Duel var dræberdytten en Lastvogn, ikke en varevogn.
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-08-02 21:53

"Lars Bernau" <lbe@dontmailme.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3d594680$0$87327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
> dali909@direkte.org says...

> I Duel var dræberdytten en Lastvogn, ikke en varevogn.

Det var sandelig heller ikke den jeg mente indeholdte en lastvogn. Det var
den film Herold talte om.. Kan godt se at det jeg skrev kunne tolkes
anderledes, beklager Jeg taler selvfølgelig om 2 forskellige film.

VH
Peet
DK

Fra : Nick Price

Dato : 14-08-02 09:16

> [...]
> Jeg tror aldrig jeg så filmen, men der var et eller andet der gjorde
> indtryk. Jeg var ihvertfald bange for sorte varevogne i en årrække :)

Mon ikke det har været Deathcar on the Freeway - en meget klassisk, og ikke
helt ueffen, tv-film fra slutningen af 70'erne. Så vidt jeg husker er George
Hamilton med i den, faktisk...

Og du behøver ikke være bange for dem længere, Jacob. Jeg er sikker på, at
Flemming nok skal tage sig godt af dig...

- Nick

Fra : Jesper

Dato : 13-08-02 18:30

Beowulf <beowulfdk@hotmail.com> wrote:

> Denne film skulle være gået på dansk tv
> for en del år siden.
>
> Hvad er org. titel?????
>
> Hilsen B

"The Car", "Duel" og "Christine" er de mulige titler.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Brian Jeppesen

Dato : 13-08-02 19:17

hmmm måske trucks ?

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 13-08-02 21:39

> Denne film skulle være gået på dansk tv
> for en del år siden.
>
> Hvad er org. titel?????

kan det være en af dem her?

http://us.imdb.com/Title?0075809

http://us.imdb.com/Title?0080601

MVH Mette

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 13-08-02 22:19

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev:

>kan det være en af dem her?

Eller måske en af dem her:

http://us.imdb.com/Title?0100917

http://us.imdb.com/Title?0091499

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 14-08-02 18:59

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> kan det være en af dem her?
>
> http://us.imdb.com/Title?0075809

Denne - 'The Car' var på TV3 (tror jeg) for nogle år siden. Den var faktisk
ret god IMHO.

Lars