Andet multimedie
bentjuul 3670
Grafik hjælp
Fra : Jan Pedersen

Dato : 13-08-02 18:45

Hejsa

Jeg er ved at lave nogle indbydelser til at gulbryllup, men mangler nogle
billeder af "blomstrede hjørner"
Nogen der kan hjælpe ??

Og hvis der er en der har mod på at lave et monogram for mig, ville det være
supper, smid en mail for nærmere detaljer.

På forhånd tak

Jan
--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : SFJ

Dato : 14-08-02 05:59

> Jeg er ved at lave nogle indbydelser til at gulbryllup, men mangler nogle
> billeder af "blomstrede hjørner"
> Nogen der kan hjælpe ??

Det ville være en stor hjælp hvis du fortalte os hvilket program du bruger.

Mvh Søren

Fra : Jan Pedersen

Dato : 14-08-02 08:59

> Det ville være en stor hjælp hvis du fortalte os hvilket program du
> bruger.

MS Publisher & Photoshop, men jeg kan ikke se hvad programmerne jeg bruger,
har med at gøre at jeg mangler et billede

Jan

Fra : Mogens

Dato : 14-08-02 09:25

On Wed, 14 Aug 2002 09:59:25 +0200, "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

>MS Publisher & Photoshop, men jeg kan ikke se hvad programmerne jeg bruger,
>har med at gøre at jeg mangler et billede

Det har skam rigtigt meget at sige. Man er jo nødt til at vide lidt om
hvilke grafik formater du kan bruge, og især da hvilke du ikke kan.
Havde du f.eks. brugt Paint Shop Pro, så kunne man have sendt
dig en håndfuld "tubes" med blomsterhjørner.

mvh Mogens

Fra : Jan Pedersen

Dato : 14-08-02 10:06

> [...]
> Havde du f.eks. brugt Paint Shop Pro, så kunne man have sendt
> dig en håndfuld "tubes" med blomsterhjørner.

Det må du da meget grene gøre hvis du har det, så må jeg jo bare finde Paint
Shop Pro frem fra gemmeren

Jan

Fra : Mogens

Dato : 14-08-02 10:19

On Wed, 14 Aug 2002 11:05:47 +0200, "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

>Det må du da meget grene gøre hvis du har det, så må jeg jo bare finde Paint
>Shop Pro frem fra gemmeren

OK, jeg skal kigge i arkivet senere idag. ( efter arbejdstid )
Du hører nærmere.

mvh Mogens

Fra : Jan Pedersen

Dato : 14-08-02 17:16

> OK, jeg skal kigge i arkivet senere idag. ( efter arbejdstid )
> Du hører nærmere.
>
> mvh Mogens

Takker det vil jeg se frem til

Fra : Mogens

Dato : 14-08-02 18:03

On Wed, 14 Aug 2002 18:15:44 +0200, "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

>Takker det vil jeg se frem til

1 stk zip fil med hjørner er afsendt pr mail

Håber der er nogen der kan bruges

mvh Mogens

Fra : Madsen

Dato : 14-08-02 17:51

Jan Pedersen skrev:

> Jeg er ved at lave nogle indbydelser til at gulbryllup, men
> mangler nogle billeder af "blomstrede hjørner"

Der ligger nogle stykker her: http://makeashorterlink.com/?P22D22481
(1.60 MB). De stammer fra CorelDraw7 cd'en og er gemt i *.EPS.

Madsen.