Ny Ducati (999)
Fra : Kent Johansen

Dato : 12-08-02 13:47

billeder kan ses her:
http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=67356&documentID=151458&
navID=9

Der er noget helt galt med det design...det ligner jo slet ikke en Duke, men
den sparker sikkert røv

Det er forøvrigt også fair, at Ducati forsøger sig med et nyt design, da de
jo har brugt designet fra 916 i 8 år.

MVH Kent Johansen *Suzuki GS650G*

Fra : Allan Wisborg

Dato : 12-08-02 15:27

> Der er noget helt galt med det design...det ligner jo slet ikke en Duke,
men
> den sparker sikkert røv

Den er pænere i virkeligheden. Jeg kunne heller ikke lide den på billederne,
men den ser OK ud live.

Allan
TRX 850

Fra : Erling Egelund

Dato : 12-08-02 15:49

"Allan Wisborg" <awXXX@teamuniuqe.dk> wrote in message
> Den er pænere i virkeligheden. Jeg kunne heller ikke lide den på
billederne,
> men den ser OK ud live.

Hvor har du set den live?

Erling

Fra : Allan Wisborg

Dato : 12-08-02 16:24

> Hvor har du set den live?

Jeg var i Oschersleben i weekenden til German Speedweek m. bla. FIM 24
timers endurance VM.
(Kan anbefales)
Der holdt en ude på parkeringspladsen...!!!

Allan