Hvidløg...
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 11-08-02 23:06

Hejsa..

Jeg ved det har været oppe før, men kunne ikke finde noget.
Er det ikke ved denne tid at jeg kan plante hvidløg? Og hvordan gør
jeg?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Ingv.

Dato : 12-08-02 15:55

Jeg plejer at plante dem indendørs i januar for senere udplantning.

mvh

Ingvard

Fra : helle

Dato : 13-08-02 08:01

"Jesper L Hansen" <fedtmule@mail-online.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved det har været oppe før, men kunne ikke finde noget.
> Er det ikke ved denne tid at jeg kan plante hvidløg? Og hvordan gør

jo, men vent lige et par uger til september. Hvordan du gør.... tja, du
køber hvidløgs såsæd, skiller hvidløget af i fed og tager de største (det
kan ikke betale sig at bruge de mindste fed) og sætter dem cirka ligesom du
sætter løg - blot ikke så dybt. Og så venter du til foråret, hvor de grønne
toppe hurtigt kommer op. Håber at det var svar nok...?

/Helle

Fra : Bufas

Dato : 14-08-02 18:31

> [...]

> dem cirka ligesom du sætter løg - blot ikke så dybt. Og så venter du
> til foråret, hvor de grønne toppe hurtigt kommer op. Håber at det var

Hvor køber man hvidløgssåsæd ???

Mange hilsner

Bufas

ICQ# 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Fra : helle

Dato : 15-08-02 09:20

"Bufas" <bufas@MØGhund.dk> wrote in message

> Hvor køber man hvidløgssåsæd ???

samme sted, som du ville købe frø - hos planteskoler eller evt. hos
www.solsikken.dk

hilsen helle

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 13-08-02 23:50