Andet multimedie
bentjuul 3670
Billede til foto-kopiering
Fra : Ricki

Dato : 12-08-02 09:56

Hej,
Hvordan optimerer jeg et billede til at kunne gå igennem et foto-kopimaskine
( i de gamle fotodage hed det vist raster-billede ). Jeg har Photoshop 6.0,
men kan ikke finde noget om det i manualen.

Med venlig hilsen Ricki

Webfabrikken

begin 666 Ricki Susic - Webfabrikken.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E=E8F9A8G)I:VME;CM2:6-K
M:2!3=7-I8R M#0I&3CI2:6-K:2!3=7-I8R M(%=E8F9A8G)I:VME;@T*14U!
M24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IW96)F86)R:6MK96Y <&,N9&L-"E)%5CHR,# R
9,#@Q,E0P.#4U-#=:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

Fra : Madsen

Dato : 12-08-02 10:23

Ricki skrev:

> [...]
> foto-kopimaskine ( i de gamle fotodage hed det vist raster-billede
> ). Jeg har Photoshop 6.0, men kan ikke finde noget om det i

Hvis det ikke er en farvekopi du skal lave, kan du prøve at gå op
i Image > Mode > Grayscale og derefter > Image > Mode > Bitmap.
Her kan du vælge imellem forskellige rastersimuleringer.

Du kan også prøve at kigge på filteret Pixelate > Color Halftone.

PS. Det ville være dejligt hvis du lod være med at vedhæfte Vcards
og andre binære filer til dine indlæg i grupper som ikke er beregnet
til binære filer. Læs mere her: http://usenet.dk/netikette/attach.html

Madsen.