Combobox hvor liste under udvider sig til ~
Fra : mt

Dato : 12-08-02 09:48

er der nogen der kender en combobox hvor lisen der kommer ud når der vælges,
for en størrelse så man kan se alle ord i listen i deres fulde længde?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-08-02 11:14

"mt" <mt@(nospam)sdh.dk> wrote in message
> er der nogen der kender en combobox hvor lisen der kommer ud når der
vælges,
> for en størrelse så man kan se alle ord i listen i deres fulde længde?

Når du åbner din form, så kan du jo lige løbe din liste igennem for
maxlængde, og sætte properties på din combobox efterfølgende
Jeg vil sige at alle comboboxe kan det du efterspørger

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : mt

Dato : 12-08-02 11:52

Jeg er med på at jeg kan finde længde af mine ord i listen.
Men det er ikke bredden af comboboxen jeg vil ændre tværdigmod. Den skal
altid være det samme. Det er listen under jeg har set følge længden af ord i
listen.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-08-02 12:07

> [...]
> altid være det samme. Det er listen under jeg har set følge længden af ord

Damn, jeg har vist fedtet med Access i for mange år
Jeg gik ud fra at man kunne sætte properties for bredden af listen, som har
kunnet i Access siden ver 2.0

Prøv at kikke på den ComboBox der følger med i Microsoft Forms 2.0 Object
Library

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : mt

Dato : 13-08-02 08:04

Tak Peter

Det ser ud som om comboboxen under forms 2.0 virker som jeg har forspurt.
Der er dog et lille problem jeg kan ikke få fyldt data i min liste på
comboboxen.
Jeg har checket at med et datagrid at der er hul igennem til db.
første ord i listen er vist som default i boxen, men ellers er den død..

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Thomson.