Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Analog videocapture
Fra : Martin Dam Petersen

Dato : 11-08-02 20:22

Hejsa

Jeg skal have et kort til - i første omgang - analogt videocapture og -
senere, om et par måneder - til digital videocaputer. Jeg har et Matrox g450
i forvejen og jeg er ligeglad om jeg skal skifte det eller "blot" have et
ekstra kort. Bare jeg får den bedste løsning til under 4000,- og gerne
mellem 1000,- og 2000,-.

Jeg har fået anbefalet Pinnacle Studio Deluxe, PCI, Analog og Digital til
lige omkring 3300,-. Samtidig har jeg også set Daytona ATI Radeon 7500
TV-Out + DVI AGP / 64MB DDR / 2048x1536 /
Radeon 7500 til omkring 800.

Mit spørgsmål går derfor på, om kvaliteten af video-in på på Pinnacle kortet
berettiger merprisen eller om jeg snildt kan "nøjes" med et billigere kort
og generelt, hvilket kort skal jeg købe?

/martin