Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Compact Flash kort
Fra : Søren

Dato : 10-08-02 20:11

Jeg kam forstå fra tidligere diskusioner samt denne side
http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/,
at der er temmelig stor forskel på hastigheden af forskellige CF kort.
Jeg står og skal købe at par kort og kan få Sandisk kortene en del billigere
end f.eks RiData.

Hvad betyder det i praksis at kortet er lidt langsommere. Betyder det f.eks
at der går længere tid fra man trykker på knappen på kameraet til billedet
fysisk bliver taget.

Mit kamera er et Nikon Coolpix 4500.

På forhånd tak.

Søren

Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-08-02 10:22

"Søren" skrev
> [...]
f.eks
> at der går længere tid fra man trykker på knappen på kameraet til

Nej. Det betyder at kameraet skal bruge længere tid
til at overføre billedet fra bufferen til kortet. Afhængig af
kameraets buffer, kan det betyde at der kan gå længere
tid inden du kan tage det næste billede.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Steen F.

Dato : 11-08-02 23:41

"Søren" <srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Jeg står og skal købe at par kort og kan få Sandisk kortene en del
billigere
> end f.eks RiData.
[snip]

Har du en speciel privat aftale, eller har du fundet en online shop der
sælger Sandisk kort meget billigt? Hvis det sidste er tilfældet, vil du da
videregive linket?

--
MVH
Steen

Ved svar på e-mail: Husk at fjerne NOSPAM og afslut med .com
HJÆLP!! Århus Festuge 1997: Hvem er musikeren på billedet?
Se link: http://home1.stofanet.dk/happyhome/aarhus/