Andet multimedie
bentjuul 3670
Er her en der vil hjælpe ?
Fra : Mythos

Dato : 10-08-02 18:20

Hej i gruppen

Efter ar have læst i nogle af de bøger i har anbefalet, så føler jeg mig
rustet til at gå videre med Photoshop, men jeg mangler et billede.
Skulle der være en her der vil forære mig et billede af en chili frugt,
gerne et stort billede ?
Jeg har forsøgt mig på google, og der er da også nogle billeder jeg har
forsøgt mig med, men slut-resultatet bliver ikke godt med de billeder.
Jeg er en fattig mand, så jeg har ikke råd til at betale for dette billede,
derfor vil det være kærkommen hvis en ville forære mig et bille af en
Chillifrugt.
Send gerne direkte.

Kim Larsen

Fra : Mythos

Dato : 10-08-02 20:33

Hej igen

Så har jeg fundet nogle stykker, og jeg har fået lige så mange tilsendt, så
jeg takker for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : B. Sørensen

Dato : 10-08-02 18:21

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> wrote

Prøv her www.webshots.com

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Madsen

Dato : 10-08-02 20:44

Mythos skrev:

> Skulle der være en her der vil forære mig et billede af en chili
> frugt, gerne et stort billede ?

Jeg har ikke et billede af en enkelt chili, men jeg har et billede af
et lad med chilifrugter og et billede af nogle samlede frugter. Du kan
se dem i lille format her: http://home18.inet.tele.dk/madsen/chili/

Originalerne fylder omkring 3000 x 2000 pixels (omkring 10 MB/stk hvis
de gemmes i TIFF med LZW-komprimering slået til).

Madsen.