Jesu uvaskede hænder
Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 02:48

Kartoffelmel er godt, hvis man har tendens til lyskesvamp, der jo kan lugte
ubehageligt. En ugentlig Shubidua'sk "Karbad blues" seance kan ellers holde
det nede, når det ikke er hedebølge.

Kan du lugte om din partner bader med en eller to dages mellemrum? Næppe. Du
kan næppe heller smage forskel på Carlsberg og Tuborg. Fordomme betyder mere
end sanseindtryk for det moderne sanse-afstumpede, fremmedgjorte menneske.

Infektion er faded ud til fordel for psykosomatiske civilisations-sygdomme.
Det er overtro at hygiejne bekæmpede bakterierne og virusne, der jo som de
fattige altid vil være blandt os.

Renhed er om status - kun på de unaturlige hospitaler, er der idag virkelige
beviser på, at rengøring forebygger sygdom.

Har man for lidt indhold i livet, er vask en dejlig praktisk tidsfordriv, og
for mange er det det eneste, de er rigtig gode til, så derfor ser de ned på
dem, der ikke prioriterer dette tomme ritual.

""Det, der udgår fra et menneskes hjerte kan gøre det urent" siger Jesus "
Men at spise uden at vaske hænder gør ikke et menneske urent."« Mattæus
15,20 og mange andre skriftsteder

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Erik L

Dato : 10-08-02 06:20

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> ""Det, der udgår fra et menneskes hjerte kan gøre det urent" siger Jesus
"
> Men at spise uden at vaske hænder gør ikke et menneske urent."« Mattæus
> 15,20 og mange andre skriftsteder

Det afhænger helt af hvor du har haft dine hænder sidst, jeg anbefaler du
vasker dem

Der skulle være en lov som forlanger, at folk som spreder Gylle med munden
skal vaske deres mund med brun sæbe tre gange dagligt.

Erik L

Erik L

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-08-02 08:24

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i

> Det afhænger helt af hvor du har haft dine hænder sidst, jeg anbefaler
> du vasker dem

Så vidt jeg ved vasker muslimerne kun en hånd, før de skal spise. Der er en
jødisk sagn om det:

- Mohamed var inviteret at spise hos en familie, hvor man så skulle vaske
hænder før maden.

Imens værtparret tilberedte det forskellige, snuppede Mohamed noget mad.
Han fik dog ikke tid til at spise det da værten kom tilbage med fadet, der
indeholdt vand til at vaske hænder i. Mohamed gemte sit bytte bag ryggen og
kunne så kun komme til at vaske den ene hånd. Han fortalte så, at det kun
var nødvendigt at vaske den hånd man spiser med...

Det er (som sagt!) kun et sagn men den er sjov...

.... Jeg har i øvrigt altid undret mig over, hvordan man gjorde det for at
vaske kun én hånd...

.... Anyway...

--
Venligst

Cyril Malka

et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

Fra : Erik L

Dato : 10-08-02 10:18

"Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i en meddelelse
> "Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i

> Så vidt jeg ved vasker muslimerne kun en hånd, før de skal spise. Der er
en
> jødisk sagn om det:

jeg mente nu af hygiejne

Erik L

Fra : claus Christian Lars~

Dato : 10-08-02 14:16

Cyril Malka wrote:

> ... Jeg har i øvrigt altid undret mig over, hvordan man gjorde det for at
> vaske kun én hånd...

Jeg har hørt at det er fordi man bruger venstre hånd efter toiletbesøg,
også idag.

Det må give problemer for kejthåndede....

Hilsen Claus.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-08-02 16:25

> [...]
> "Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i

> Så vidt jeg ved vasker muslimerne kun en hånd, før de skal spise. Der er

Muslimer vasker skam begge hænder. men højresiden betragtes som værende den
maskuline side hvorfor at det altid er højre hånd, der vaskes først, højre
fod, man først træder ind i Moskeen med osv...

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-08-02 16:21

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> "

Dèt står vist ikke i mit NT?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 19:58

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message

Jesus
Mattæus

> Dèt står vist ikke i mit NT?

Din NT er så fejlagtig som din Islam og din Holocaust viden.

Vedr vask og profet-forskrifter, så skal man tørre sig bagi med venstre hånd
Alt er bestemt i ørkensamfundet år 630 - at tænke selvstændigt er forbudt -
derfor udviklede de aldrig matematik eller andet gavnligt - og hvad de
gavnede Spanien med var skabt af Mellemøsten FØR ISLAM fik al civilisation
til at stivne.
"1001 nat", er fra perioden inden profeten Muhameds anti-tænknings dekreter
var trængt igennem i Harun al Rashids Bagdad.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-08-02 18:29

> [...]
lugte
> ubehageligt. En ugentlig Shubidua'sk "Karbad blues" seance kan ellers

Du er fandme en klammert.: "kartoffelmel mod lyskesvamp............". Hvad
med at gå til lægen og få noget der tager det en gang for alle, og hvad med
at gå i bad hver dag?

Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 19:51

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> [...]
> med at gå til lægen og få noget der tager det en gang for alle, og hvad

Hvem ved om du har mere lyskesvamp end mig? Alle mennesker har milliarder af
candida-svampe på huden, men hvis immunforsvaret tar en slapper hit og pist,
så kommer der lidt kløe eller rødme hist og pist.Især i min alder.
Det kan holdes nede ved at være nøgen i haven i hedebølgen(ventilation
udtørrer), men sidder man med samlede ben og bukser på, og ikke bader hver
dag, så kan efter en uge lidt synlig irritation opstå.
Karbad er usundt (men skønt) . Medicin virker kun kortvarigt og er nok også
usundt, for det er bedst at organismen selv finder en modus vivendi - en
balance med de symbiotiske svampe.
At du kan skrive at læger kan kurere det en gang for alle, viser at du intet
ved om moderne mikrobiologi-videnskabelige indsigter.
Læger er for dumme til at foreslå kartoffelmel, der tørrer og er billigt.
De er i lommen på medicinalfabrikerne

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 22:39

Hvad
> med

Hvad nu hvis min religion forbyder mig at dræbe de søde, små, ufarlige
svampeceller
- mine venner og husdyr(jeg har ikke så mange andre venner)
.. Jeg har også børneorm og tror på, at det beskytter mod tarmkræft. Og en
latent svag betændelse i urinrøret, som nok beskytter mod noget værre. Sådan
er naturen jo indrettet - driver du den onde ånd ud, kommer der en anden og
evt være ånd(Ny testamente, flere skriftsteder)

Det man ikke dør af bliver man stærkere af = VACCINATIONENS PRINCIP

Jesu ord om at det er ikke vigtigt at vaske hænder, der er et urent hjerte,
der er betænkeligt(Mattæus 13, 20), har ligget mig på sinde i 45 år og er
nok grunden til mit jernhelbred og at jeg i 4 år i ulandene aldrig var syg,
hvor alle andre Danida og FN eksperter fik alskens eksotiske sygdomme, samt
leverbetændelse
Jeg er nok her lysår forud for min ven Moses Hansen! (Og på
dk.snak.seksualitet får jeg sympatitilkendegivelser for min
trailblazer-virksomhed - hvis du finder mig klam, så la vær at besøg mig.)

Fra : Svend-Erik Mortensga~

Dato : 11-08-02 09:40

Bo Warming og Bibelen!

Bo, du og jeg har gennem årene haft mange "for og imod". Jeg bøjer mig for
din faktuelle viden på en del områder - den er stor. Men på flere områder
fyrer du bare fra hoften, i håb om, at ingen kan fange dig i noget forkert.

Jeg har fanget dig mere end en snes gange, selvom du påstår det modsatte.

Dit nyeste postulat - at Jesus siger, at man ikke skal vaske hænder, var nyt
for også mig. Havde aldrig hørt det før. Slog efter i Bibelen! Jeg søgte -
men jeg fandt det ikke. Hverken det angivne skriftsted eller i nogen af de
andre 58 vers i Matthæus 13.

Hvor tror du Bo, jeg skal lede?

Med venlige hilsener fra
www.japansksalg.dk

Svend-Erik Mortensgaard
post@himmerland-hus.dk

Bo Warming <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj415c$cgp$1@sunsite.dk...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-08-02 10:33

d. 11/08/02 10:39 skrev Svend-Erik Mortensgaard på sem@himmerland-hus.dk i
artiklen 3d5629a7$0$51588$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> men jeg fandt det ikke. Hverken det angivne skriftsted eller i nogen af de

Jeg tror, han henviser til Jesu udtalelse om, at det er ikke det, der går
ind af munden, der gør os urene, men det, der går ud af munden, da det
kommer fra hjertet.

Det er også min opfattelse, at Bo Warming læser Bibelen på samme måde, som
Satan gør, og at Bo er ateist og blot betragter Jesus som en filosof. Den
eneste grund til, at han fulgte Moses Hansen, var deres fælles had til
muslimer og deres fælles kamp for danskheden.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-02 18:11

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> eneste grund til, at han fulgte Moses Hansen, var deres fælles had til
> muslimer og deres fælles kamp for danskheden.

Rabechs misforståelse er nærliggende, men min bibellæsning fejler intet
udover at jeg fik tastet Matt15 forkert på sidste ciffer.

Jeg har aldrig været ateist og Moses korstog var ikke kun for apostolsk
frikirke medlemmer men for alle kristne incl kulturkristne, med sympati for
Moses syn på ytringsfrihed og muslimfarlighed.

Hverken Moses, Mogens Glistrup eller jeg hader muslimer. De passer bare ikke
ind HER.

Moses har aldrig foreslået udrensning - men har lidt optimistisk talt om
omvendelse.
Ligesom hans porno-budskab aldrig var lovreligiøst om forbud, men om at guds
straf altså psykologiske problemer her på jorden , rammer en del af de der
går meget op i overfladisk erotik-drømmeindustri.
Gid muslimer kun truede med "guds straf" altså noget rent åndeligt.

Jeg ser Jesus som dels filosof, dels mytefigur, der har levet, og er kerne i
påskemiraklet(en allegori), der binder kristne sammen i tillid, håb,
optimisme, korpsånd og andet godt som jeg har i baghovedet i alt hvad jeg
gør, omend utilitarisme er min modernisering af budskabet. Ikke
materialistisk nyttefilosofi - Nietzschesk ånd om at arvesynd er at vi morer
os for lidt.
Livet er for kort til at kede sig..

Fra : Vidal

Dato : 11-08-02 11:46

"Svend-Erik Mortensgaard" <sem@himmerland-hus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men jeg fandt det ikke. Hverken det angivne skriftsted eller i nogen af de

Måske her:

vh

Vidal

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-08-02 21:58

"Vidal" <vidal@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

>:

Der står bla., og jeg citerer: "Bl.a. mener han, at jøderne ikke blev gasset
i tyske koncentrationslejre under Anden Verdenskrig."

Og det har jeg til min store skuffelse ved diskussioner med Bo på dk.politik
om netop Endlösung fundet ud af ikke bare er en dum misforståelse men
aldeles rigtig.

Manden mener ikke at der blev gasset jøder i Auschwitz. Under parolen: "Det
kan ikke bevises! Det var de allierede der løj!" benægter han dette.

Belejligt nok for Bo bliver vidnerne færre og færre.

Anders Peter Johnsen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-08-02 22:08

d. 11/08/02 22:58 skrev Anders Peter Johnsen på anderspj@mail.dk i artiklen
3d56d00a$0$14325$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Belejligt nok for Bo bliver vidnerne færre og færre.

Og internettet eksisterede ikke i 1933-1945, mens papir mørner og opløses.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : hansen#

Dato : 11-08-02 12:14

"Svend-Erik Mortensgaard" <sem@himmerland-hus.dk> wrote in message
> [...]
> men jeg fandt det ikke. Hverken det angivne skriftsted eller i nogen af de

Prøv Markus 7:1-9.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-02 17:58

"hansen#" <beka-hansen@bigfoot.com> wrote in message

> "Svend-Erik Mortensgaard" <sem@himmerland-hus.dk> wrote in message

> forkert.

> nyt

> Prøv Markus 7:1-9.

Samt flere andre steder, bl.a. Matt 15,20 som jeg jeg slåfejlede lidt

Selvfølgelig er disse mange gentagne Jesu ord ikke et frontalangreb på
kropsvask

Det er metafor om at facade er uvigtig - lissom når han siger at farisæerne
er som kalkede grave osv

Jeg ville ikke have bragt emnet op, hvis ikke min tidligere kredsformand i
et stupidt brev bestilt af af Z-partisekretæren overdrev kropslugt fra mig -
og en af mine venner lækkede brevet til EB, der fandt sjov overskrift deri.

Men nu da proppen er af, vil jeg godt slå et slag for at vask er
opreklameret - vi bliver ikke dyriske, uciviliserede eller syge af at
nedtrappe på nogen af de mange klart overflødige hygiejnetiltag..

Mortensgaards tidligere påpegning af fejl hos mig,har alle været tilsvarende
bagatelagtige , mener jeg, men gerne læg frem hvad du ikke oplever sådan, nu
da proppen er af vedr min manglende perfektionisme- at jeg nok prioriterer
kvantitet lidt for højt på bekostning af kvantitet (fordi jeg har det sjovt
med det).

Fra : Lyrik

Dato : 10-08-02 23:38

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det er jo helt off topic, men stærk vækst af svamp kan skyldes at du har
udviklet en diabetes. Svampe stortrives i det søde miljø. Jeg har set et
glimt af dig i tv, du er ældre og overvægtig, en typisk diabetes2
kandidat.
"Betændelsen" i urinrøret kan ligeledes være af samme skuffe og peger stærkt
i samme retning.
Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-02 01:46

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> Det er jo helt off topic, men stærk vækst af svamp kan skyldes at du har

½ af alt på usenet er offtopic - so what
Når det ikke er systematisk og chikanøst, så drop netbetjenttidsspilde.

> [...]
> kandidat.
> "Betændelsen" i urinrøret kan ligeledes være af samme skuffe og peger

Når jeg femårligt går til læge, tjækkes for diabetes og det er sunde mig
aldrig nær.
Vi taler bagatelsygdomme der giver lidt ømhed ti dage om året.
Så behandling ville være latterlig
(og det meste lægearbejde og det meste vask er latterligt)

Pga syvende-sidste ord er dette indlæg klart ontopic.Sundhedspolitik.

Fra : Svend-Erik Mortensga~

Dato : 11-08-02 15:10

BW: Jesu ord om at det er ikke vigtigt at vaske hænder, der er et urent
[...]

SEM: At BW har fat i noget rigtigt her (bortset fra det fejlagtige
skriftsted), er et faktum.

Da jeg var dreng i Vestjylland (født 1949), havde vi flere originaler,
huleboere nærmest, men ellers boende under oftest særdeles uhumske forhold i
nedstyrtede bygninger, en enkelt i halmhule, o.s.v. De var uhumske, de var
stærkt snavsede, de lugtede, men som regel ganske uskadelige.

At de havde et jernhelbred - er uomtvisteligt. Jeg vil dog tro, at det mere
skyldes deres liv i frisk luft - end deres uhumske levevis, med mus på
"spisebordet", o.s.v.

At du har et jernhelbred Bo, behøver du absolut ikke tilskrive en uhumsk
tilværelse. Jeg - og min kone - har ligeledes jernhelbred, aldrig hverken
forkølede, syge, hos læge eller andet, og vi lever aldeles ikke "uhumsk".

Du må søge forklaringen andet steds Bo.

--
Med venlige hilsener fra
www.japansksalg.dk