Driver til TNT2 Ultra?
Fra : Frans Svendsen

Dato : 09-08-02 18:10

Hej

Er der en venlig sjæl herinde, som kan sige mig: Hvilken er den bedste
driver til et TNT2 Ultra i Win ME? (har fået problemer i nye spil, hvor hele
systemet "fryser").

mvh

Frans
Fjern "REMOVE" fra e-mail adressen ved svar.

Fra : TB303

Dato : 10-08-02 10:59

Frans Svendsen <farmandREMOVE@oncable.dk> skrev i

> [...]
>
> mvh
>
> Frans
> Fjern "REMOVE" fra e-mail adressen ved svar.

har du prøvet Nvidia´s Detonator XP
Driver???

www.nvidia.com

Fra : Frans Svendsen

Dato : 10-08-02 14:34

Hej

Tak for dit svar.

Har prøvet en del forskellige detonatordrivere (12.90 var OK), men er nu
landet på 23.11, som er den, Guillemot anbefaler på deres hjemmeside. Mit
kort er et Maxi Gamer Xentor 32.

Har ikke brugt XP-drivere, da jeg regner med, at de mener det alvorligt med
sondringen mellem Win9x, ME, 2000, XP, etc..... Har du prøvet det i ME?

mvh

Frans

Fra : TB303

Dato : 10-08-02 22:03

> Har ikke brugt XP-drivere, da jeg regner med, at de mener det alvorligt
med
> sondringen mellem Win9x, ME, 2000, XP, etc..... Har du prøvet det i ME?
>
> mvh

nej jeg tror du misforstod mig.....hvis du går ind på www.nvidia.com
så kan du øverst vælge punktet Download Drivers og vælg Windows 95/98/ME.Så
kommer siden hvor du kan downloade driverne og de hedder Detonator XP
Driver...de er til Win95/98/ME,men hvorfor de kalder dem noget med XP fatter
jeg heller ikke.....de er dem jeg selv bruger og jeg har Win98SE.......