Finde serienummer på compaq ML530
Fra : JJ

Dato : 08-08-02 21:13

Hej,

Hvordan får jeg fat i min servers serienummer?
Jeg skal bruge det til en garanti-sag på en hd, men der er ikke noget
klistermærke på maskinen nogen steder. Der står heller ingen ting på
fakturaen.

Findes der noget Compaq software der kan fortælle mig nummeret?

På forhånd tak for hjælp,

mvh
///JJ

Fra : Henrik Walther

Dato : 10-08-02 07:03

On Thu, 8 Aug 2002 22:12:30 +0200, "JJ" <jesperhn@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvordan får jeg fat i min servers serienummer?
>Jeg skal bruge det til en garanti-sag på en hd, men der er ikke noget
>klistermærke på maskinen nogen steder.

Jeg sad og installeret en sådan fætter i sidste uge og serienummeret
sad bagpå.

>Findes der noget Compaq software der kan fortælle mig nummeret?

Insight manager.

--
Henrik Walther

Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-08-02 07:12

"JJ" <jesperhn@tdcadsl.dk> wrote

> Findes der noget Compaq software der kan fortælle mig nummeret?

SNMP. Compaq Insight Manager.

Du har formentlig en ældre version liggende på en CD som
fulgte med serveren.

Ole Thomsen

Fra : JJ

Dato : 10-08-02 10:14

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in message
> "JJ" <jesperhn@tdcadsl.dk> wrote

> SNMP. Compaq Insight Manager.

Jep - den er installeret, men jeg har ikke kunnet finde det sted i
programmet hvor jeg får det oplyst.
Og jeg har kigget rigtig godt efter klistermærker - der er ikke nogen.

Jeg kigger videre, men sig til hvis I har flere forslag :)

mvh/JJ

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 10-08-02 10:22

"JJ" <jesperhnNoSpam@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Og jeg har kigget rigtig godt efter klistermærker - der er ikke nogen.
>
>Jeg kigger videre, men sig til hvis I har flere forslag :)

Hvis du har en CPQ mangement partition så tryk F10 når den booter.
Ellers installer survey.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 10-08-02 14:30

> [...]

>Jeg skal bruge det til en garanti-sag på en hd, men der er ikke noget
>klistermærke på maskinen nogen steder. Der står heller ingen ting på

Set bagfra, så sidder der en lomme i højre side (på siden), med et
mærke man kan trække ud, på vores.

--

/Dan MOrtensen

Fra : Thorsten Laursen

Dato : 30-08-02 16:38

"JJ" <jesperhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fakturaen.
>
> Findes der noget Compaq software der kan fortælle mig nummeret?

Fandt dette hos Compaq
http://web14.compaq.com/falco/detail.asp?FAQnum=FAQ5469