Andet multimedie
bentjuul 3670
firewire probs
Fra : Christian Catu

Dato : 09-08-02 17:46

Hejsan
Jeg har lige installeret mit firewirte kort igen på min win xp maskine. Det
har været ude i et stykke tid pga manglende pci plads.
Nu kan jeg ikke fgå det igang. I enhedshåndtering er der et ! ud for 1394
Net Adapter, under network adapters. Og når jeg tænder kameraet sker der
ingenting. Det er et Cherri 1394 kort, og det har virket før. Trykker man
egenskaber for 1394 net adapter står der
This device cannot start. (Code 10)

Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.

Jeg kan ikke få det igang.
Nogen der kan hjælpe?

/Catu

Fra : B. Sørensen

Dato : 09-08-02 18:58

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote

> [...]
> egenskaber for 1394 net adapter står der
> This device cannot start. (Code 10)
>
> Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.

Well vi plejer at snakke pixels og grafik herinde
Jeg tror du skal have fat i dem fra news://dk.edb.hardware

....men Code 10 = Device Failed to start, så mon ikke du skal fjerne
enheden og installere på ny (eventuelt med updateret driver).

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«