så er det gået galt igen
Fra : Lis Johannsen

Dato : 09-08-02 11:58

Fra : Michael Kristensen

Dato : 09-08-02 12:08

Er det ikke denne samme nyhed som i indlæg "tjek lige det her ud"?

Læste godt nok i avisen at hele 3 motorcyklister mistede livet i går

Fra : aaa

Dato : 09-08-02 12:26

"Lis Johannsen" <lwjoFJERNDETTE@novo.dk> wrote in message

ja, hele tiden..

http://www.tv2oj.dk/news_show_s.asp?newsID=3905

og

http://www.tv2oj.dk/news_show_s.asp?newsID=3896

Flere opløftende kommentarer ?

tjener det noget formål? - vi passer vel alle på alt
det vi overhovedet kan.

Robert

Fra : Asger Steffensen

Dato : 09-08-02 16:58

"aaa" <mit|_rigt_|igenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> tjener det noget formål? - vi passer vel alle på alt
> det vi overhovedet kan.

Uden at opfordre til at denne gruppe spammes med meddelser om tragiske
ulykker: Ja, jeg vil jeg faktisk mene at det gør. Selvfølgelig passer vi på,
men vi bliver også alle af og til grebet af overmod.
Når man hører om en tragisk ulykke, tænker man (jeg gør i hvert fald) "uha,
det kunne principielt have været mig".

Asger
ZX-10

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 09-08-02 17:08

Yup , det har samme effekt på mig. - Man får lige sat futterne tilbage på
jorden.
- Også selvom kawa'en stadigt står hos rydberg... :-/

Mvh
Kristoffer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-08-02 19:09

aaa wrote:
....snip - død og død og ødelæggelse

Det er da helt vildt, så mange der kommer galt afsted for tiden
Kør forsigtigt derude!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : aaa

Dato : 09-08-02 12:28

"Lis Johannsen" <lwjoFJERNDETTE@novo.dk> wrote in message

glemte denne....
http://www.tv2oj.dk/news_show_s.asp?newsID=3835

og så er der vist nok for denne gang......

Fra : Asger Steffensen

Dato : 10-08-02 09:30

"Lis Johannsen" <lwjoFJERNDETTE@novo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Berlingske skriver i dag, at lægerne i går har erklæret passageren død og
slukket for respiratoren. Han blev 25 år.

Asger
ZX-10

Fra : SLP/JM

Dato : 10-08-02 16:46

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev > Berlingske skriver i dag, at
lægerne i går har erklæret passageren død og
> slukket for respiratoren. Han blev 25 år.

Ja, det er et trist spild af liv.

Fra pålidelig kilde har jeg bl.a. fået oplyst, at begge personer på mc'en
kørte uden hjelm, da ulykken fandt sted.

Ikke fordi jeg er overbevist om, at en hjelm ville have reddet deres liv, da
passageren bl.a. fik revet rygsøjlen over flere steder.

Susanne

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 11-08-02 17:17

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote in message news:aj3cke$395$1@sunsite.dk...

> Ikke fordi jeg er overbevist om, at en hjelm ville have reddet deres liv,
da
> passageren bl.a. fik revet rygsøjlen over flere steder.

...revet over....fy for den lede!!

Men det kunne måske appelere til brug af rygbeskytter...også på de korte
ture.

--
Jacob