Hvor ændres placering af *.pst filen i Out~
Fra : Michael Christiansen

Dato : 09-08-02 11:47

Det er tidligere lykkedes for mig at ændre placeringen af *.pst filen, hvor
Outlook 2000 (ikke Express) gemmer mails, kontaktpersoner m.m. til at ligge
på et andet drev.
Så er men fri for at tage backup inden man evt. formaterer sit C:\ drev.

Nu kan jeg selvfølgelig bare ikke finde stedet.

Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak!

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 09-08-02 12:47

"Michael Christiansen" <mmc@REMOVETHISdevelco.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så er men fri for at tage backup inden man evt. formaterer sit C:\ drev.
>
> Nu kan jeg selvfølgelig bare ikke finde stedet.

Start > søg: *.pst ?

HTH
/Brian

Fra : Michael Christiansen

Dato : 09-08-02 14:38

Hmmm......jeg ved godt hvor filen ligger.
Mit problem er at jeg skal have outlook til at placere den et andet sted!

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 09-08-02 16:01

> Hmmm......jeg ved godt hvor filen ligger.
> Mit problem er at jeg skal have outlook til at placere den et andet sted!

Undskyld, så misforstod jeg dig.

Luk Outlook, flyt pst-filen derhen hvor du vil have den.
Åben Outlook igen, så kommer der en meddelelse om at den ikke kan finde
filen og du får mulighed for at klikke dig frem til den nye placering.

HTH
/Brian

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-08-02 15:13

Michael Christiansen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hmmm......jeg ved godt hvor filen ligger.
> Mit problem er at jeg skal have outlook til at placere den et
> andet sted!

Du fjerner den bare. Næste gang du starter Outlook vil Outlook spørge
hvor filen ligger. Du peger så på det nye sted og herefter bruges
det.

--
Palle

Fra : Michael Christiansen

Dato : 09-08-02 23:44

Fandeme mig ja!!

Mange tak for hjælpen til jer begge to!!!!!

Palle Jensen <palle@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9265A5576DEdiesellazydk@193.88.15.213...