ASE kontra DANA
Fra : Ken Schultz

Dato : 17-02-01 18:29

Hej

Hvilke af disse 2 A-kasser kan I anbefale?

Jeg kan se at ASE er lidt billigere end DANA, men er DANA så bedre?

Hilsen Ken

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-02-01 03:52

"Ken Schultz" <kschultz@dkconcepts.dk> wrote in message

> Hvilke af disse 2 A-kasser kan I anbefale?

Har været udmærket tilfreds med ASE, men kan ikke anbefale nogen, da jeg
ikke har haft brug for dem til noget. Det væsentlige er vel også
arbejdsløshedskassen? Og så kan man jo lige så godt tage den billigste.

Niels

Fra : per

Dato : 18-02-01 09:06

On Sun, 18 Feb 2001 03:51:31 +0100, Niels P Sønderskov
<npsonder@hotmail.com> wrote:

>"Ken Schultz" <kschultz@dkconcepts.dk> wrote in message

dana er lille i forhold til ase

--
Per

Fra : Kjers Kommunikation

Dato : 18-02-01 16:44

Prisforskellen er så lille, at jeg valgte den med det nærmeste lokalkontor.
Det var i mit tilfælde DANA.

Min erfaring som samarbejdspartner (fra 1994, da jeg arbejder på
Arbejdsformidlingen) er, at de begge kan deres faglige kram.

Hans

Fra : Erik G Christensen

Dato : 19-02-01 20:04

Ken Schultz wrote:

> Hvilke af disse 2 A-kasser kan I anbefale?
>
> Jeg kan se at ASE er lidt billigere end DANA, men er DANA så bedre?

ASE er langt den bedste til tvivlsspørgsmål, og dem er der rigtig mange
af, men det er begrænset med erfaring med DANA.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy