VisualAge for Java 3.5
Fra : Ostekongen

Dato : 08-08-02 14:08

Hej ng.
Er her nogle der ved noget om hvordan jeg kan få fat i en manual
eller lign. til subj. ?
Findes der en bog, hæfte eller noget??

På forhånd tak.

Mvh. Ostekongen
icq: 144551849

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 09-08-02 10:19

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej ng.
> Er her nogle der ved noget om hvordan jeg kan få fat i en manual
> eller lign. til subj. ?
> Findes der en bog, hæfte eller noget??

Mig bekendt findes der faktisk ikke nogen decideret manual til VisualAge -
hvad vil du gerne vide?

Fra : Ostekongen

Dato : 09-08-02 11:17

Min gruppe og jeg starter på hovedopgave på datamatikeruddannelsen,
og vi skal arbejde med subj. Desværre har ingen af os noget som helst
kendskab,
hvorfor det ville have været rart med en eller anden forme for manual for
nybegyndere
Så der er vist ikke lige noget bestemt lige nu.

Mvh. Ostekongen
icq: 144551849

Fra : Ostekongen

Dato : 09-08-02 12:29

Eller hvis der findes noget online, der evt. kan printes ud.,.....

Mvh. Ostekongen
icq: 144551849

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-08-02 19:25

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> writes:

> Er her nogle der ved noget om hvordan jeg kan få fat i en manual
> eller lign. til subj. ?
> Findes der en bog, hæfte eller noget??

Har du kigget i onlinehjælpen efter at have installeret VAJ?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Ostekongen

Dato : 11-08-02 16:12

Har ikke fået den pc med programmet på endnu.....

Fra : Max Rotvel

Dato : 13-08-02 09:02

Ostekongen <ostekongen@hotmail.com> wrote:

> Har ikke fået den pc med programmet på endnu.....

Hvis i absolut skal bruge VAJ så skaf v4.0 istedet. Den er
væsentlig mere stabil. 3.5 har desværre en del mere eller
mindre underlige fejl...

4.0 kan også fås i en gratis udgave.
--
Max (rotvel at mail dot dk)

Fra : Ostekongen

Dato : 14-08-02 17:22

> Hvis i absolut skal bruge VAJ så skaf v4.0 istedet. Den er
> væsentlig mere stabil. 3.5 har desværre en del mere eller
> mindre underlige fejl...
>
> 4.0 kan også fås i en gratis udgave.

Det er desværre et krav fra virksomhedens at vi anvender VAJ 3.5.
Men det er lykkedes at skaffe IBMs såkaldte RED BOOKS, der
findes i bunkevis......så jeg håber det kan hjælpe....

-Ostekongen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-02 17:42

On Wed, 14 Aug 2002 18:21:33 +0200, Ostekongen wrote:

>Det er desværre et krav fra virksomhedens at vi anvender VAJ 3.5.
>Men det er lykkedes at skaffe IBMs såkaldte RED BOOKS, der
>findes i bunkevis......så jeg håber det kan hjælpe....

Og kig lige IBM's FTP-server efter for fixpaks/updates, som det første, efter
at VAJ er blevet installeret.
Hvis VAJ bare er lidt i retning af VACPP på den vis, så bliver der brug for
det.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
I went window shopping...and bought OS/2!

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-08-02 22:21

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> writes:

> Har ikke fået den pc med programmet på endnu.....

Du kan hente en demo fra IBM. Den har dokumentation med.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-08-02 21:40

On Thu, 8 Aug 2002 15:08:00 +0200, Ostekongen wrote:

>Hej ng.
>Er her nogle der ved noget om hvordan jeg kan få fat i en manual
>eller lign. til subj. ?
>Findes der en bog, hæfte eller noget??

Med VACPP 4.0 er der omkring 8500 sider med. Alle bøgerne er ligeledes at
finde på PDF/Postscriptformat på installations CD'en. Jeg kunne godt
forestille mig at IBM har lavet samme nummer med VAJ, men VAJ 3.5 benytter da
Java 1.x ikke ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
We all live in a yellow submarine...yellow submarine...yellow submarin

Fra : Ostekongen

Dato : 10-08-02 09:30

[...]

Jeg mener at VAJ anvender den såkaldte Java 2.
Hvad er det for bøger du snakker om? Online eller rigtig bog?

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-08-02 16:27

On Sat, 10 Aug 2002 10:29:44 +0200, Ostekongen wrote:

> [...]
>Java 1.x ikke ??
>
>Jeg mener at VAJ anvender den såkaldte Java 2.
>Hvad er det for bøger du snakker om? Online eller rigtig bog?

Begge dele.....kender selvfølgelig kun VACPP, men den logiske konklusion
ville være at IBM har gjort det samme med VAJ.
På VACPP er dokumenterne (Samtlige manualer i PS/PDF-format) smidt i et
"udokumenteret" bibliotek på installations CD'en

Hmmm, kan selvfølgelig ikke finde mine TeamOS/2 VAJ demoskiver....gad vide
hvor de er blevet af (Vist VAJ 2.5)

Not tonight dear, I have a modem.