i sympati
Fra : etta place

Dato : 08-08-02 14:55

med bo w. har jeg ikke været i bad i dag!

etta

Fra : Mic

Dato : 09-08-02 07:47

> med bo w. har jeg ikke været i bad i dag!

HEj Etta

Uanset hvor dine sympatier ligger, så er indlægget off-topic her i gruppen.
Det havde været mere relevant i dk.snak.snik, da det intet har med
seksualitet at gøre.

Mvh

Mic

FUT: dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-02 16:30

"Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]

Føler du dig ikke som et lykkeligere menneske? livet er for kort til
ceremonier.Sammen skal vi skabe en ny mode - Hilsen til alle fra "The
trailblazers".

- the erotic pheromone distributors

> Uanset hvor dine sympatier ligger, så er indlægget off-topic her i
gruppen.
> Det havde været mere relevant i dk.snak.snik, da det intet har med
> seksualitet at gøre.

Dyrene kunne slet ikke finde sammen og bolle, uden luft-hormoner til at
indlede flirten. Selvfølgelig er dette ontopic og jeg "betrager mig som
vejledt" af Etta mere end af Mic - hvem har højest rang i fundatsforståelse
af de to - who knows.

Min Rousseauske Tilbage-Til-Naturen rutine startede med at jeg opdagede at
ingen kunne lide mine meningsmæssige tabubrud, og derfor mente jeg lugtede.
Så vaskede jeg mig, hvad min mor aldrig havde prioriteret, og jeg fandt ud
at det gjorde ingen forskel. Fordommen var skabt.Og ændre meninger, fordi
flertallet mener noget dumt, er ikke mig.

Har man fået ry for at stå tidligt op, kan man sove længe, og har man fået
ry som uren, så gør vask ingen forskel i al fremtid.
Mange indlæg ville aldrig være blevet skrevet, hvis jeg havde spildt tid med
den anti-hygiejne. Ligesom rygning er sundt hvis man kan lide det, så er
afslappethed sundt hvis man kan lide det.
Livet skal være en leg.

Men "er man god til at brug en hammer så ser man alle problemer som søn" og
er man god til at vaske sig og til intet andet, så kan man lide at se på
folk, der vasker sig knap så meget, som umoralske.Thats life -

Fra : Hest

Dato : 09-08-02 19:48

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
>
> Føler du dig ikke som et lykkeligere menneske? livet er for kort til
> ceremonier.Sammen skal vi skabe en ny mode - Hilsen til alle fra "The

fy føj, kan godt være livet er for kort til ceremonier, men på arbejdet idag
hvor samtlige 150 andre mennesker i kontormijøet også havde valgt at
sympatilugte, var der så kraftigt en lugt at man kunne udvinde store mængder
energi ved instalation af biogasanlæg.

-. tonny, www.jegergud.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-02 20:14

"Hest" <hest@jegergud.dk> wrote in message

> [...]
> hvor samtlige 150 andre mennesker i kontormijøet også havde valgt at
> sympatilugte, var der så kraftigt en lugt at man kunne udvinde store

Stenalderens kapitalist-bøller tvang de andre til at bære klæder og vaske
sig. Ellers udstødtes man
Kun promille af resourceforbruget på disse statussymboler, har sundhedsgavn.

Idag er magthavernes pres så indirekte, at vi kan løsrive os fra de onde
traditioner, hvis vi har mod, nysgerrighed og eksperimenterelyst..

Det er ikke en hastesag som det MosesH arbejder på, men det vil øge
trivslen, at flere tør skide på tabuer og traditioner og være sig selv.

Hvad er smukt og grimt er tillært - det gælder også lugt.

Hvorfor skal kun dyr bruge alle 5 sanser tilfulde. Lad os tage bindet af de
"øjne", der hedder næsen, og udforske tilværelsens glemte nuancer.

Kan man lide en kæreste, lugter hun godt - vasket eller uvasket.

Kan man ikke lide en person, så beslutter man sig til at han/hun stinker

Fra : Tonny

Dato : 10-08-02 01:29

> Hvad er smukt og grimt er tillært - det gælder også lugt.

har stinkdyret så selv lært sine fjender at dens kirtlers væske lugter
modbydeligt grimt ?

- Tonny, www.jegergud.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 09:01

"Tonny" <tonny@cybercity.dk> wrote in message

> har stinkdyret så selv lært sine fjender at dens kirtlers væske lugter
> modbydeligt grimt ?

God pointe. Men kan du dræbe noget med stinkdyr-stank - NEJ

Der er ingen sundhedsskadelighed i feromoner beregnet til
territorialafmærkning. Det er kemi med et budskab - som ord - og ord kan
ikke såre - det man ikke dør af, bliver man stærkere af.

En af mine Z-kammerater, nu i DF, har arbejdet som laborant vedr lig og
siger at efter få dage, tænker man ikke over denne stank
- der er langt værre end stanken af lort.
Så man kan læres til og læres fra.
Dyr der undlader at angribe stinkdyr, bliver narret, ligesom svirrefluer der
ligner hveps, narrer fjender til ikke at angribe dem.

Der er intet sundhedsskadeligt i ikke at vaske sig dagligt - kun folk med
for god tid gør det - eller undertrykte tøffelhelte o lign. Slaver af
gruppepres.

Selvfølgelig er sociale omkostninger ved at være trailblazer store, hvis man
er på arbejdsplads med mange intolerante dømmesyge potentielle fjender. Jeg
er arbejdsfri.

Kloge dyr lar sig ikke narre af falske signaler, fx lugt-aversion.
Forretningsmand&geni Steen Danø skulle beskrive Schluter og Glistrup i eet
ord og sagde PARFUMESÆLGER og STYRKE.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-08-02 10:32

Bo Warming <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

> Der er intet sundhedsskadeligt i ikke at vaske sig dagligt - kun folk
> med for god tid gør det -

Næ, der har du da så evigt ret, magteliten i danmark mener det er fint med
bad til vores ældre medborgere kun én gang ugentligt.
Hvorfor skulle det så være nødvendigt med mere for andre ?

--
Ejvind

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 12:37

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Næ, der har du da så evigt ret, magteliten i danmark mener det er fint med
> bad til vores ældre medborgere kun én gang ugentligt.
> Hvorfor skulle det så være nødvendigt med mere for andre ?

De gamle bør have meget bedre kår.
Men lad dem selv bestemme om de vil bruge på at den rare - måske muslimske -
sygeplejer skal etagevaske dem i sengen eller hvad.
Stive regler om et bad om ugen, er skadelige. Nogen kan lide det oftere.
Nogen kan - måske ikke lige i denne varme tid - klare sig med mindre.

Jan Myrdal skriver i Politiken idag om at blive gammel. At sex er mindre
behov. Og han påstår at mænds befrugtningsevne topper ved 40 års alderen.
Sludder. Picasso fik børn som 60 årig og det kan nok alle mænd få, hvis ikke
deres selvtillid og dermed sexevner daler.
Tvinges man til latterlig vask, forringes selvtilliden.

Fra : Stones_TM

Dato : 15-08-02 22:39

"Bo Warming" skrev

> [...]
> Stive regler om et bad om ugen, er skadelige. Nogen kan lide det oftere.
> Nogen kan - måske ikke lige i denne varme tid - klare sig med mindre.

Ved Godt det er offtopic, men Bo, du kan ikke lade Være ..Hovrfor skal
Muslimerne blandes ind i denne Debat??

Mvh Stones_TM

Fra : Tomas O.

Dato : 09-08-02 20:25

Bo Warming skrev:

SNIP om ikke at bade

Der er en grund til at vores skind ikke har hår over det hele.
Fordu skindet på os mennesker er begregnet til at kune tåle vand.
Var det ikke sådan ville vi stadig være behårede som girillaer
over det hele. Netop det at vi mistede pelsen over det meste af
kroppen skete måpske fordi vi på dne måde kunne flygte ud i vand
vælk fra datidens rovdyr som for eksempel sabelkattene og de store
ulve. Ingen af disse kunne efter al asndsynlighed lide vand som
deres efterkommere heller ikke kan det. Så der er en grund til at
vi er 'nøgne' dyr. Vi skal kunne tåle at står i vand til halsen
uden at have ubehag med en våd pels der skal trørres baegefter. Så
vores hud indrettede sig efter forholdende og i det indgik
sandsynligvis det daglige bad. Selv sydamekrikanske indianere i
amazonjungle der INGEN kontakt havde haft med vore vestlige
civilisation gik i bad dagligt da de også synes at der er forskel
på lugt og stank.

Ikke at bade regelmæssig er usundt. Lige for tiden kører der
faktisk et forsøg i nogle daginstitutioner omkring vask af hænder.
Satatistisk viser det sig at ved flittig håndvaks undgåps en meget
stor del af forkølelserne for børnene. Forkølelse smitter nemlig
først og fremmest ved at en er snottet og rører ved noget en anden
så rører ved og så ginder person nummer to sig i øjet som består
af blandt andet slimhinder med mere direkte adgang til kroppens
indre end huden og vupti er man forkølet.

Så er der indtil flere grunde til at have et vist hygiejne niveau.

Og BO W. hvis det er fordi du ikke kan tage det kapitalistisake i
at man reklamere for diverse lugte og parfumerede produkter så se
dig lige omkring en elkstra gang i dit lokale supermarked. Jeg er
temmmelig sikker på de fører Neutral produkter der IKKE er
parfumere og som er allergi testede.

Der er ingen undskylding for at være et svin med sin hygiejne og
der er intet politisk budskab i det IMO, kun stank og sygdom.

Hvad tror du det var der fik kolera og andre lignende sygdomme til
at trivedes så godt før i tiden? Jeg kan godt svare dig med det
samme: dårlig hygiejne.

FUT dk.helbred
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 00:18

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> [...]
> amazonjungle der INGEN kontakt havde haft med vore vestlige
> civilisation gik i bad dagligt da de også synes at der er forskel

Masser af dyr og naturfolk bader aldrig eller lidet, og rig
duftkommunikation er blandt de fordele vi har mistet ved vort vaskehysteri
og duftfobi
- bl.a. har det stor betydning vedr seksualitet.

> [...]
> af blandt andet slimhinder med mere direkte adgang til kroppens
> indre end huden og vupti er man forkølet.

Jeg skal gerne gennemhulle disse undersøgelser. Fejlkilderne er oplagte.

> [...]
> dig lige omkring en elkstra gang i dit lokale supermarked. Jeg er
> temmmelig sikker på de fører Neutral produkter der IKKE er

Jeg nyder lange karbade , bl.a. lige før dssfesten.
Hvorfor taler du om parfume og allergi? - det er ikke problemet. Tidsspilde
er problem.

> Der er ingen undskylding for at være et svin med sin hygiejne og
> der er intet politisk budskab i det IMO, kun stank og sygdom.

På en arbejdsplads gælder Skik Følge Eller LandFly
Jeg er arbejdsløs.
Sygdom har intet at gøre med vask (lyskesvamp o lign bagateller excl)

> Hvad tror du det var der fik kolera og andre lignende sygdomme til
> at trivedes så godt før i tiden? Jeg kan godt svare dig med det
> samme: dårlig hygiejne.

Videnskabsmænd er ikke enige med dig. Kloakering og dermed rent drikkevand
er eneste renlighed af betydning for koleraens udryddelse.

Dine futs er som så ofte uberettigede jvf fundats., Tomas, men bliv nu ved
emnet, selvom netbetjenteri er din kæphest.. Vejledning bør aldrig ske i
ng, altid privat. Dine såkaldte vejledninger har altid været 100% mobning.
Og altid har du været 100% offtopic - langt mere end mig.

Fra : Tomas O.

Dato : 10-08-02 00:29

Bo Warming skrev:

SNIP

> [...]
> vejledninger har altid været 100% mobning. Og altid har du
> været 100% offtopic - langt mere end mig.

Jeg gider slet ikke diskutere med dig medmindre du holder dig til
de rigtige grupper. Jeg futtede til dk.helbred fordi dne gruppe
havde været relevant for denne debat om renlighed.

Der er som vanligt intet ontopic i dit indlæg.
XFUT dk.admin.netikette
XFUT til dk.helbred fjernet