Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tur til Rhodos
Fra : palle finn jensen

Dato : 09-08-02 03:42

Kan nogen sætte mig i forbindelse med ansvarlige i firmaer der er
interesseret i fotos jeg skal tage i næste uge under en tur til Rhodos.

Jeg har "kun" en gammel Sony Mavica FD81 og er der mon nogen der kan
udleje et spejlrefleks camera til mig på turen.

Palle Finn Jensen
www.pallefinn.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-08-02 08:57

"palle finn jensen" <palle66@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen sætte mig i forbindelse med ansvarlige i firmaer der er
> interesseret i fotos jeg skal tage i næste uge under en tur til Rhodos.

Det var lidt sent du kommer på den ide der....
Det kræver tit lidt mere planlægning, at få sådanne aftaler istand, men snup
telefonbogen og start fra en ende...

> Jeg har "kun" en gammel Sony Mavica FD81 og er der mon nogen der kan
> udleje et spejlrefleks camera til mig på turen.

Prøv www.cav.dk

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : palle finn jensen

Dato : 09-08-02 16:24

Tak for henvisningen. Ja det er lidt sent at komme på den ide, men jeg har i
over en måned været plaget af dyb depression og den er lettet ved tanken om at
skulle til Rhodos. Så vrimler det med ideer i mit hoved og jeg må nok tage den
lidt med ro og nyde ferien og så søge at tage nogle ikke alt for umulige
billeder og komme i kontakt med den græske kultur.
Jeg kan jo lave rapporten og så næste gang være mere langsigted i min
planlægning hvis den mentale lidelse vil holde sig væk. Nu har jeg i hvert fald
valgt at gøre fotografering til min hovedvirksomhed. Begrænse mig og sørge for
ikke at ryge ind i en mani igen.

Palle Jensen