Jeg kan ikke besvare indlæg!
Fra : Carsten Junker Thoms~

Dato : 12-12-00 23:20

Jeg bruger NG-programmet med Outlook Express 5.0.
Jeg har netop lagt skiftet til nyhedsserveren sunsite.auc.dk

Jeg kan godt sende indlæg ("nye tråde") til en hyehdsgruppe - men jeg kan
ikke besvare et indlæg (længere nede i tråden)

Er det ikke mærkeligt?

Hvis jeg besvarer et indlæg kan jeg sagtens se at det ligger i "Sendt post"
som om den er sendt korrekt!
Men den kommer ikke med i nyhedsgruppen ... vises sket ikke i tråden!

Er der nogen som ved, hvad det kan skyldes?
Er der nogen som har nogle gode idéer ?

Med venlig hilsen

Carsten Junker Thomsen
callisto(remove_this)@get2net.dk
--
Carsten Junker Thomsen * Ronnevangshusene 3,1.th. * 2630 Taastrup * Denmark
Tlf.: 43 52 62 00 * Fax: 43 71 24 18 * Mobiltlf.: 26 55 15 80

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 12-12-00 23:52

"Carsten Junker Thomsen" <callisto(remove_this)@get2net.dk> <"Carsten
Junker Thomsen" <callisto(remove_this)@get2net.dk>> skrev...
> Jeg kan godt sende indlæg ("nye tråde") til en hyehdsgruppe - men jeg kan
> ikke besvare et indlæg (længere nede i tråden)
>
> Er det ikke mærkeligt?

Bruger din OE Sv: eller Re: når du besvarer et indlæg?
Den skal bruge Re:
Prøv at kig lidt på http://www.freebox.com/henrikkhansen/oetips.html
der er der en masse gode tips til OE.

--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk
Kemi i relation til miljøet

Fra : CHRistian

Dato : 13-12-00 20:32

Morten Bjergstrøm <nospam@miljoekemi.cjb.net> wrote:

>Bruger din OE Sv: eller Re: når du besvarer et indlæg?
>Den skal bruge Re:

Er Sunsite også gået over til at kille Sv'er?

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,7: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-12-00 20:37

CHRistian <nospam@direkte.org> skrev...
> Er Sunsite også gået over til at kille Sv'er?

Jeg ved det ikke, men ud fra Carstens beskrivelse kunne det næsten lyde
sådan, men uanset om det er tilfældet eller ej bør man fjerne de Sv:,
det er møgirriterende at skulle fjerne dem manuelt.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk
Kemi i relation til miljøet

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-12-00 00:16

On Wed, 13 Dec 2000 20:31:30 +0100, CHRistian <nospam@direkte.org>
wrote:

>Er Sunsite også gået over til at kille Sv'er?

Nej!

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 17:50

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-12-00 17:50

Lars Hoffmann skrev :

>øh, jo!

I så f ald er det _meget_ nyt.
dk.videnskab
tråd Hvilken enhed målesVakuum i?
Per A. Hansen 13-12-200 21:12 har
Sv: Sv: Sv:
Henning Makholm 13-12-2000 22:36 har
Re: Sv: Sv: Sv:

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-12-00 20:20

Peter Loumann wrote:

> I så f ald er det _meget_ nyt.

Jeg har lige tjekket det i dk.test, og den er god nok, Sv: indlæg kan
man ikke læse.

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 15-12-00 18:16

Lars Hoffmann wrote:

> øh, jo!

Næ, jeg har været locket out i en uge, "posting not allowed"
fra sunsite, men der er vist blevet et krav om registrering
ved sunsite, før du kan poste.
Jeg ved ikke, om det har noget at gøre med at man har skiftet
email adresse på det sidste ?
Jeg kunne på min gamle opkobling, efter at være udelukket ?

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : CHRistian

Dato : 15-12-00 18:54

Erik G Christensen <egc48@hotmail.dk> wrote:

---klip: killer sunsite Sv: ja, nej...--
>Næ, jeg har været locket out i en uge, "posting not allowed"
>fra sunsite, men der er vist blevet et krav om registrering

Underlit. Den får jeg ikke.

Godt nok vil den ikke sluge mine "Sv" tests, så Sunsite må jo kille
dem i stilhed, men jeg får ingen "postning not allowed" vewd alm.
posts og jeg er ikke reg. Jf. dette indlæg.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 15-12-00 21:04

Se news:91dsjs$1i20$3@news.net.uni-c.dk
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk
Kemi i relation til miljøet

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-12-00 11:04

Carsten Junker Thomsen wrote:

> [...]
>
> Jeg kan godt sende indlæg ("nye tråde") til en hyehdsgruppe - men jeg kan
> ikke besvare et indlæg (længere nede i tråden)

Har du registreret hos Sunsite?
"If you are located outside our Campus, and you would like to be able to post
to our newsgroups, you will have to signup for registration."
Tjek http://sunsite.dk/SunSITE/info/usenet.phtml for mere info om registrering.

/Robert

Fra : kcm

Dato : 13-12-00 12:38

> [...]
post
> to our newsgroups, you will have to signup for registration."

Ovenstående har jeg nu ikke behøvet endnu! , og jeg både sender og
modtager fint. Jeg har TeleD,K men bruger næsten udelukkende Sunsite, da
TeleDK er ren ged iøjeblikket!

take care

kcm