Kommentar-spor på Analyze This ?
Fra : Jan Lund Thomsen

Dato : 08-08-02 20:48

Er der nogen der har R2 udgaven af Analyze This der kan sætte den i afspilleren
og af/bekræfte om den indeholder Harold Ramis kommentar-spor?

Da R2 udgaven tilsyneladende har kopieret alle andre features fra R1 udgaven,
har jeg den danske importør mistænkt for at have "glemt" at nævne det på
bagsiden af kassen.

--Jan

Fra : Per Kristensen

Dato : 09-08-02 07:53

"Jan Lund Thomsen" <kwed@kwed.org> skrev i en meddelelse
> [...]
udgaven,
> har jeg den danske importør mistænkt for at have "glemt" at nævne det på

Hvis ikke andre har gjort det, så gør jeg det når jeg kommer hjem. Faktsik
har jeg aldrig fået pakket op for filmen, så nu har jeg da en undskyldning
for det ;)

Fra : Ally

Dato : 09-08-02 10:15

> Er der nogen der har R2 udgaven af Analyze This der kan sætte den i
afspilleren
> og af/bekræfte om den indeholder Harold Ramis kommentar-spor?

Nope, det har den ikke. Den har kommentarer af Billy Crystal og Robert De
Niro, ikke andre.

Hilsen

Ally
--