Jubiii mc igen
Fra : m.grewy

Dato : 08-08-02 21:07

Jubii nu er jeg da fri for låne marked, da jeg lige har fået min egen mc
tilbage idag :)

Så en lille hilsen til Morten Dahl.
Jeg tror ikke din mc er mere hel end min er :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-08-02 22:09

m.grewy wrote:

> Jubii nu er jeg da fri for låne marked, da jeg lige har fået min egen mc
> tilbage idag :)

Tillykke, hvad kostede det så?
--
mvh Jes Vestervang - der elsker sin mc for meget til at smadre den
FZS600 - der elsker sin ejer fordi han ikke smadrer den

Fra : m.grewy

Dato : 08-08-02 22:18

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Tillykke, hvad kostede det så?
> --
Det var ikke så dyrt (44408) :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-08-02 22:23

m.grewy wrote:

> Det var ikke så dyrt (44408) :)

Nå, ikke *host-hark-prust* :-/
Damn. Well, det må vel på sin sære vis, på en måde, være rart nok at få
noget for forsikringspengene

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 08-08-02 22:31

> [...]
>
> Nå, ikke *host-hark-prust* :-/
> Damn. Well, det må vel på sin sære vis, på en måde, være rart nok at få

Ja nu har jeg endelig fået de penge tilbage som jeg har betalt :)
Men den køre squ godt, men nu skal jeg bare lige vende mig til den igen da
en CBR600 og en Bandit 600 ikke er helt det samme.
Ikke noget kritik til en Bandit 600, den kører skam fint men det er ikke en
CBR. men den koster jo så også kun det halve

Michael

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 09-08-02 08:18

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> CBR. men den koster jo så også kun det halve

har du da også været på Bandit låne markedet???

-
Morten

Fra : m.grewy

Dato : 09-08-02 16:11

"Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> wrote in message

> har du da også været på Bandit låne markedet???
>
> -
Ja hvordan kunne du gætte det :)

Michael