T68 billeder
Fra : Finn Møller

Dato : 08-08-02 20:43

Jeg er kommet til at slette en svensk hjemmeside med masser af
baggrundsbilleder og pauseskærme til T68,
Kan du hjælpe ??
/Finn

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 08-08-02 21:47

Kan det være : www.esato.com ?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-08-02 02:58

"Finn Møller" <limfjorden@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg er kommet til at slette en svensk hjemmeside med masser af
>baggrundsbilleder og pauseskærme til T68,

Er det www.christersson.org du tænker på. Der er også programmer på den
side.

Peter

Fra : Anders Larsson

Dato : 12-08-02 11:37

Du har också http://phoneimage.com
Det är mer animerade GIF's och en del mer liberala kategorier.
/ A