nokia 3315 problemer..!
Fra : Peter M

Dato : 08-08-02 20:15

Hejsa..
jeg vil høre om der er nogen der har problemer med at skive sms efter i har
fået opdater jeres 3310. på min kan jeg godt skive en sms, men skiver jeg
forkert og vil slette...tager det meget lang til før den sletter et bogstav
og det ender næsten altid med at den sletter hele sms'en.

Hilsen Peter

Fra : Peter M

Dato : 08-08-02 20:26

Hej igen..
glemte at skive at hvis jeg slår ordbogen fra...er der ingen problemer...

Hilsen Peter

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 08-08-02 21:13

"Peter M" <Peter.r.mortensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bogstav
> og det ender næsten altid med at den sletter hele sms'en.

Det er desværre nok noget du bli'r nød til at leve med, da det er et
generelt problem, men prøv med lidt tålmodighed så er det ikke så stor en
hurdle :o\

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Bachelor

Dato : 08-08-02 23:18

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:aiuja3$6fn$1@sunsite.dk...

> [...]
> har
> bogstav
> >
> Det er desværre nok noget du bli'r nød til at leve med, da det er et

Jeg har ikke det problem så det kan vel ikke være en fejl i sw.

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 10-08-02 21:13

> Jeg har ikke det problem så det kan vel ikke være en fejl i sw.

Min erfaring er at det kun er ved lange sms'er problemet er :o/

Lars Bøgvad

Fra : Pita

Dato : 11-08-02 01:06

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> wrote in message

> Min erfaring er at det kun er ved lange sms'er problemet er :o/

Sådan er min 3310 da også, når jeg skriver nede i 3 besked, skal jeg ikke
kigge på displayet for der en 3-4 sek forsinkelse. Jeg troede det var sådan
med alle 3310'er.

--
Pita

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 11-08-02 22:02

> [...]
bogstav
> og det ender næsten altid med at den sletter hele sms'en.

Min var lynene hurtig med min gamle Version 4.05 software. Efter den er
opdateret til 3315 er den blevet meget langsom at skrive på. Det er næsten
som da jeg var nede i den 3 besked med den gamle software.
Desuden har jeg fået et problem. Hvis der er en der har skrevet f.eks via
Nettet og jeg trykker besvar og skriver mit svar og sletter det nummer der
blevet skrevet fra og finder et andet i telefonbogen og sender til dette
ender det alligevel med at den sender til det nummer jeg besvarede og ikke
det jeg valgte og sende til i telefon bogen!

Mvh Søren

Fra : Bachelor

Dato : 11-08-02 23:38

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:VeA59.9530$G3.1523604@news010.worldonline.dk...
> [...]
> ender det alligevel med at den sender til det nummer jeg besvarede og ikke
> det jeg valgte og sende til i telefon bogen!

Telefonen gør vel det der er det mest logiske og som du også beder
om. Hvorfor skulle du "svare" til en anden ?

Fra : Pita

Dato : 12-08-02 15:54

> Telefonen gør vel det der er det mest logiske og som du også beder
> om. Hvorfor skulle du "svare" til en anden ?

Fordi han har bedt telefonen "svare" til en anden. *s*

--
Pita