Aktivere Kommandoknap i Excel
Fra : Erik Stoustrup

Dato : 08-08-02 19:15

Hi

Jeg har forsøgt at oprette en kommandoknap i Excel97, og udføre en VB-kode
"On click".
Ikke en "formularknap".
Jeg har bare et problem, hvordan får man den sat aktiv. Når jeg klikker på
knappen bliver den bare markeret.

EriK!

Fra : pre

Dato : 08-08-02 21:47

Nu husker jeg ikke lige -97 versionen, men hvis den som Word hat en
Tilpas funktion i Funktioner - så ville det nok være nemmere at lave
makroen og så sætte den på en knap. Det virker hver gang.

Funktioner/Tilpas. I venstre vindue rul ned til makroer. Find makroen
i højre vindue, klik og træk den til et sted på menulinien. Juster
navnet, færdig.

© pre 2002

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-08-02 12:14

Hej Erik
> [...]
> Ikke en "formularknap".
> Jeg har bare et problem, hvordan får man den sat aktiv. Når jeg klikker på

Når du har indsat knappen og koden, skal du skifte "væk fra" designvisning.
Klik på knappen med trekanten og linealen i Kontrolelement værktøjslinien.

Jan