BioCity Hillerød
Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-08-02 18:51

Nogen der har været i denne biograf?

Gode/dårlige sider? Er det værd at køre fra Albertslund til Hillerød
for?

Grunden til jeg spørger er at jeg selvfølgelig ikke nåede at se Requiem
For A Dream
mens den gik i de mere nærliggende biografer, men kan se på
biobooking.dk at den går
i Hillerød den 19.
Men hvis det er en eller anden plastikbiograf vil jeg næsten hellere
vente til den
kommer på leje-DVD og så se den hjemme istedet.
Eller kommer den overhovedet på leje-DVD? Der står ikke noget om det på
releaseplan.dk
Der står bare den kom på salg-DVD 22/5-01???
Altså et år før den kom i biografen?

/Robert

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-08-02 19:44

In news:dk.kultur.film Robert Eriksen wrote:

>Nogen der har været i denne biograf?

Ja. Men kun én gang. Jeg er heller ikke så hyppig biografgænger, så
jeg burde nok ikke råde dig til noget som helst.

>Gode sider

Den er splinterny.

>dårlige sider?

Det er ikke til at sige. Jeg lagde ikke mærke til nogen i hvert fald.
Det er jo ikke Imperial (pga. størrelsen), men det er da en god
biograf alligevel.

>Er det værd at køre fra Albertslund til Hillerød for?

Det skal jeg nok ikke udtale mig om :)

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : ottesen

Dato : 09-08-02 00:10

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> releaseplan.dk
> Der står bare den kom på salg-DVD 22/5-01???

Jeg har ikke været i Hillerød Bio. Ej heller har jeg nogen ide om hvor langt
der er fra Albertslund til Hillerød. Men jeg _formoder_ at eftersom der er
tale om Nordisk Film biograf så kan det ikke være helt galt. Udfra den
formodning vil jeg stærkt anbefale dig at smutte ind og se filmen i
biografen da filmen spiller meget på det visuelle og desuden indeholder et
suverænt lydspor. Den går iøvrigt også i københavn hvor jeg så den (Vester
Vov vov).

/ottesen

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 12-08-02 17:33

Hejsa

Jeg kan informere at salen den går i (BIO 6) er udstyret med 67 pladser,
lærrede på 7 meter (i Cinemascope) og Dolby Digital Surround EX.

BioCity Hillerød er 1 år gamle og efter min mening en af de bedste Biografer
du kan opspore i dette land.

Selvom salen kun er på 67 pladser, minder den nok størrelsesmæssigt mere om
en gamledags sal på omkring 100.

Lyd og billede fås ikke bedre. (IMHO)

Jeg er kan selvfølgelig ikke være 100% objektiv, da jeg arbejder her, men
jeg har set mange biografer og dette her er en af de bedre

MVH

Anders Madsen
Operatør, BioCity Hillerød