Fifa forever starter turnering meld dig
Fra : Los Lobotomys

Dato : 08-08-02 16:43

Hej FIFA 2002 spillere
Vi er 48 mennesker fordelt på 1 superliga 2 gange 1 division og 1 gang 2
division. Vi spiller cup turnering ved siden af divisions spillet.
www.fifa-forever.dk starter den sidste turnering op i FIFA 2002 på søndag d
11 august. DU kan tilmelde dig på siden ganske gratis kig forbi

Mvh René Hansen & Johnny Jensen

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 08-08-02 18:11

SKAL man have en original cd for at spille?

Fra : Los Lobotomys

Dato : 08-08-02 20:47

Hej Lars
Det må Jeg indrømme Jeg ikke kan svarer på da dem Jeg kender har original
cdén.

Mvh René Hansen