Pas på ClubBlahBlah.
Fra : x

Dato : 08-08-02 13:05

Dem der forventer at få hvad de bestiller hos ClubBlahBlah. Må nok slå koldt
vand i blodet.
De skriver nok så flot på deres hjemmeside
Alle tilmeldinger, vi modtager inden kl. 16.00, bliver afsendt samme dag -
og du skulle altså have din Startpakke i hånden dagen efter.

Der skulle stå 7-8 dage så spar på din telefon regning

lad være med at ringe til dem det tager ca. 45-50 min

at komme igennem

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-08-02 14:05

> Dem der forventer at få hvad de bestiller hos ClubBlahBlah. Må nok slå koldt
> vand i blodet.

Fordi du har haft en dårlig oplevelse, er der jo ikke ensbetydende med at det er
det samme for alle...!
De fleste mennesker har haft oplevet et eller andet med et eller andet
telefonselskab der ikke var helt efter forskrifterne.

> [...]
> og du skulle altså have din Startpakke i hånden dagen efter.
>
> Der skulle stå 7-8 dage så spar på din telefon regning

Tålmodighed er en dyd....!

> lad være med at ringe til dem det tager ca. 45-50 min

Det er naturligvis uacceptabelt, men de par gange jeg har haft ringet til dem
har det nu ikke taget over 5-10 minutter.

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : x

Dato : 08-08-02 14:40

Så skulle de ikke skrive dette på deres side

Alle tilmeldinger, vi modtager inden kl. 16.00, bliver afsendt samme dag -
og du skulle altså have din Startpakke i hånden dagen efter.

Og ydermere kan jeg så tilføje at de har modtaget penge
via Dankort Så.....

Og det kan da godt være at du syntes det er ok at vente.

Tålmodighed er en dyd....!
For hvem ? Teleselskaberne! jo jo
jo længere ventetid des flere penge i kassen.

Fra : GiWeo

Dato : 08-08-02 17:55

Hejsa

>Og ydermere kan jeg så tilføje at de har modtaget penge
>via Dankort Så.....

Og dem må de i følge loven ikke trække før de sender pakken af sted
!!!

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Ole Back Madsen

Dato : 08-08-02 15:27

"x" <aptiva@tdc-broadband.dk> wrote in message

> Så skulle de ikke skrive dette på deres side
>
> Alle tilmeldinger, vi modtager inden kl. 16.00, bliver afsendt samme dag -
> og du skulle altså have din Startpakke i hånden dagen efter.

Læg mærke til "skulle".. Det kan jo også være pga. ferie, weekend/helligdag
eller lign?

> Og ydermere kan jeg så tilføje at de har modtaget penge
> via Dankort Så.....
>
> Og det kan da godt være at du syntes det er ok at vente.

Jeg fik da også min pakke i hånden på 2 dage...

Fra : x

Dato : 09-08-02 14:50

Ferie ! Nej Nej
de kan ikke få deres sim kort til at virke og de bliver først sende ud
mandag (altså tekniske problemer)
da jeg bestilte hos dem var det pr internet
de havde min adr. (e-mail) 5 sek. efter den var gennem ført
kom der en ordrebek. der kunne der jo så godt havde stået .
"pga. tekniske problemer med sim kort kan der gå
optil 7-8 dage inden du modtager dit sim kort
Vi beklager."
det kræver vist ikke meget teknik at tilføje dette i den ordrebek.

Fra : Pita

Dato : 09-08-02 17:41

"x" <tityve@tdc-broadband.dk> wrote in message

[SNIP
> det kræver vist ikke meget teknik at tilføje dette i den ordrebek.

En ordrebekræftelse bliver afsendt fra af en computer, der er normalt ikke
nogen "mennesker" af kød og blod der ser den, med mindre et eller andet
specifikt er anført under evt. kommentare og så videre.

--
Pita

Fra : x

Dato : 09-08-02 18:34

ja det ved jeg s** godt men man kunne jo rette i
det den sender ud ik'
hvis man vil yde en service over for nye kunder

Fra : John

Dato : 08-08-02 21:55

Der burde også stå at har man et CBB abonnement kan man ikke modtage kædede
beskeder sendt fra f.eks. en 3310. Noget som de bekræftiger hvis man ringer
til dem - men altså ikke annoncerer!

Desuden kan der til tider være problemer med at sende til nogle numre -
telefonen (forskellige Nokia modeller) afviser simpelthen at sende dem -
indtil efter mange mange forsøg...

Der burde også stå at det koster kr. 235,- for at få et nyt simkort
tilsendt, ifald man mister det, eller man skal have et nyt fordi man har
tyverispærret det. Noget f.eks. Telmore kun tager kr. 125,- og som jeg har
oplevet var gratis hos TDC (erhverv godtnok)

Principielt mener jeg også CBB ligeså godt kunne skrive at der et
oprettelsesgebyr på kr. 74,- (kr. 99,- minus 25,-)

Mvh
John