FP2002 / Gallery (diasshow)
Fra : Torben Brøndum

Dato : 08-08-02 12:57

Hej,

Har brug for at indsætte et diasshow i en tabel (midt) på en eksisterende
side. her findes en tabel, hvor der har været noget andet og dette skal
erstattes af det nævnte diasshow. Problemet er, at tabellen bliver meget
større dvs. at den nu ikke har samme størrelse som før indsætesle af
diasshowet, hvilket den skal.

Hvordan kan jeg bevare størrelsen af den tabel, som diasshowet indsættes
i....håber I forstår spørgsmålet.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : ha

Dato : 09-08-02 20:15

> Hvordan kan jeg bevare størrelsen af den tabel, som diasshowet indsættes

Mon ikke det er billedstørrelsen den er gal med. Hvis der er større
end tabellen udvides tabellen.

> i....håber I forstår spørgsmålet.

Det tror jeg, - eller gjorde jeg?

mvh
ha

Fra : Torben Brøndum

Dato : 09-08-02 21:36

Hej "ha" <not-me@dot.com> wrote

> Mon ikke det er billedstørrelsen den er gal med. Hvis der er større
> end tabellen udvides tabellen.

Billedestørrelsen har jeg sat ned...det hjalp ikke. Det er som om, at det er
den tabel
som (hele) diasshowet automatisk bliver sat ind i, at det er den, der får
min tabel til
at blive større. Jeg kan ikke finde ud af at regulere størrelsen af den
tabeldiasshowet
bliver indsat i. Umiddelbart hjælper det ej heller at sætte den yderste
tabel til fast pix.

Håber at nogen af Jer derude lige gider forsøge at sætte et disshow ind i en
eksisterende
(smal) tabel og se, om I oplever det det samme problem.....og kan fidne
løsningen

Hilsen Torben Brøndum