delphi4 c/s og MySQL på linux
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 17-02-01 16:12

jeg tænker på at ændre en d4-app. fra at at anvende dB4 til i stedet at
anvende MySQL liggende på ed linux. Har nogen kommentarer til denne
sammenhæng
(hvad kan jeg rende i af problemer, findes der odbc drivere så jeg kan
accesse basen fra office etc.

vil jeg være bedre stillet ved eks. at bruge SyBase?

finn

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 18-02-01 11:36

"CykelSmeden fra Aalborg" <outlook@acnord.SLET.dk> wrote in message
> [...]
> accesse basen fra office etc.
>
> vil jeg være bedre stillet ved eks. at bruge SyBase?

Hejsa

www.mysql.com kan du under download finde ODBC-drivers.
Og på http://www.zeos.dn.ua/eng/index.html kan du finde nogle
komponenter så du kan få delphi til at snakke med MySQL uden om ODBC

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : CykelSmeden fra Aalb~