Nummerpladerammenne Vækkede mig her til mo~
Fra : Morten Juel

Dato : 08-08-02 10:17

Doing Dong sagde ringklokken ved døren.. og tøsen vækkede mig.. "det er en
fragtmand og jeg har ikke noget tøj på !!" mig op og ha en T-shirt på, og så
til døren.. og hvad havde den flinke unge mand til mig ?? jow vores
nummerpladerammer der egentligt skulle hentes på fabrikken.. men ok nu havde
de sendt dem istedet, så jeg sender dem til trykning idag ) og så har de
lovet at de er færdige i næste uge ))

men hvad gør vi med udlevering.. skal vi på sjælland holde et aften
mallerklemmen træf ??
Og er der en i Jylland der vil lave det samme ?? så spare jeg/i at alle skal
sendes ud pr post.. og så får vi også set hinnanden )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-08-02 10:27

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> [...]
havde
> de sendt dem istedet, så jeg sender dem til trykning idag ) og så har

Fremragende! Så kan vi måske nå at få dem sat på allerede i år?!

> men hvad gør vi med udlevering.. skal vi på sjælland holde et aften
> mallerklemmen træf ??

Det var da en god idé!

> Og er der en i Jylland der vil lave det samme ?? så spare jeg/i at alle
skal
> sendes ud pr post.. og så får vi også set hinnanden )

Vi kunne jo også allesammen mødes i Fredericia/Middelfart den 23./24./25.
eller deromkring, hvor der jo både er fest hos MC-Chaufførerne og
Karoline-kaffemøde og alt muligt?

--
Jørgen

Fra : m.grewy

Dato : 08-08-02 14:09

> "Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message

> skal

Ja hvis det er så kan du bare sende dem til mig (ihvertfald dem der kommer
til vores lille komsammen)
Fordi så kan jeg sende min adresse privat til dig.

Michael

Fra : D@lby

Dato : 08-08-02 22:28

Morten Juel wrote:
> [...]
> Og er der en i Jylland der vil lave det samme ?? så spare jeg/i at
> alle skal sendes ud pr post.. og så får vi også set hinnanden )

God idé, det skal nok bare planlægges lidt tid i forvejen, så der kommer så
mange så muligt. Jeg foretrækker en søndag... Måske søndag d. 25/8-02...

--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-08-02 23:34

> men hvad gør vi med udlevering.. skal vi på sjælland holde et aften
> mallerklemmen træf ??

Klart nok! Den er jeg med på. Hvor lang tid går der så fra nu af?

Hilsner,

Tony

Fra : Morten Juel

Dato : 09-08-02 00:09

det skulle være færdige i næste uge.. jeg skydder på onsdag eller torsdag !!
det kan jo bare være et kort møde en aften på en hverdag

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Christian Stidsen

Dato : 11-08-02 05:48

> [...]
> Og er der en i Jylland der vil lave det samme ?? så spare jeg/i at alle skal
> sendes ud pr post.. og så får vi også set hinnanden )

Hej Morten!
Kan du ikke sende min ramme til mig ? Du har fået adressen sammen med
indbetalingen. Jeg skal nok betale portoen - bare send mig beløb og
kontonummer, så skal jeg overføre pengene.
Årsagen er den, at jeg befinder mig i Shanghai uden mulighed for at
møde op et eller andet sted de næste 5 uger.

M.v.h.

Christian Stidsen
cstidsen@jubiimail.dk

Fra : Niller

Dato : 08-08-02 19:33

> [...]
skal
> sendes ud pr post.. og så får vi også set hinnanden )

Jeg skal til malerklemmen på søndag.
Jeg har dog ikke bestilt nogle plader (hvad var det lige de kostede ?), og
har du nogen i overskud ?

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Morten Juel

Dato : 09-08-02 18:04

> Jeg skal til malerklemmen på søndag.
oki

> Jeg har dog ikke bestilt nogle plader (hvad var det lige de kostede ?), og
> har du nogen i overskud ?
de koster ca 205, og nej der er ikke nogle i overskud

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-08-02 22:32

> [...]
skal
> sendes ud pr post.. og så får vi også set hinnanden )

Jeg kan godt sørge for at udlevere dem til de folk, der regner med at møde
op ved Karoline i Middelfart d. 25.
Der vil jeg nemlig med stor sikkerhed være at finde.

signing off.. Martin Sørensen