GSM - Bluetooth - Trådløs
Fra : Vike

Dato : 08-08-02 08:04

Så vidt jeg kan regne ud må en af vigtigst egenskaber ved en Bluetooth GSM
telefon være at kunne fungere som en trådløs fastnet telefon når den ellers
er på hjemmebane. Er der nogen her der er bekendt med at dette er muligt
eller undervejs?

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 08-08-02 08:46

"Vike" <dont_reply@nospam.info> wrote in message
> [...]
ellers
> er på hjemmebane. Er der nogen her der er bekendt med at dette er muligt

Hej !

Jeg kender ikke til at der er sådanne apparater på vej... (men hvad ved jeg
iøvrigt om det

At bruge Bluetooth til dette formål anser jeg som en halvdårlig løsning hvis
man sammenligner med almindelige trådløse telefoner, da Bluetooth normalt
ikke rækker særlig langt.. 5-10 meter med Bluetooth høretelefon til
mobiltelefonen..

Bluetooth kan anvendes til også at sammenkoble f.eks. printer-pc'ere
trådløst, og der kan man nok komme op på 30 - 50 meter....

Så Bluetooth er ikke at regne for at være en GSM telefon i sig selv, blot en
trådløs forlænger til f.eks. hovedtelefon...

Mvh Keld

Fra : Vike

Dato : 08-08-02 09:17

Hej

Der er bare det ved det at jeg har denne her drøm om at slippe for at slæbe
rundt på x antal håndholdte tingester - at have hele molevitten i een og
samme PDA/mobil/trådløs(/diktafon/lommekamera) combo. Kommer tid ..

:))