muligvis OT, men jeg prøver aligevel
Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 08-08-02 05:02

Hvem eller hvad skal man kontakte for at foreslå en nyhedsgruppe ?
Jeg mener helt bestemt at der er et markede for dk.snak.seksualitet.pedofili
....måske den sælger bedre hvis det bliver stavet rigtigt, men meningen er
vel til at fatte

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-02 06:28

Thu, 8 Aug 2002 06:02:01 +0200, skrev "Kenneth N. Rasmussen"
<knr@hudii.dk>:

>Hvem eller hvad skal man kontakte for at foreslå en nyhedsgruppe ?

Læs http://www.usenet.dk/otd/

For at en ny gruppe vil blive oprettet kræves som hovedregel, at
der er trafik om emnet i allerede eksisterende grupper.

Der er en vis trafik, om der er i andre grupper ved jeg ikke, men
spørgsmålet er om der vil være tilstrækkelig trafik til en
selvstændig gruppe.

Fra : Ezy Cut

Dato : 08-08-02 11:09

Ville det ikke være mere sigende at forslå en:
* dk.snak.seksualitet.debat *
Så kan dem der har lyst til at diskutere etik og moral, hoppe derover.
Efter som, at jeg mener at gruppen er blevet mere en skueplads for
moral/etik, end en snak om seksualitet.
Burde jeg derfor mene at der ville være plads til sådan en gruppe opdeling.

Anden forslag til gruppe navn kunne evt. være:
dk.snak.seksualitet.etik
dk.snak.seksualitet.politik
dk.snak.seksualitet.og_samfundet

find selv på flere.

En "dk.snak.seksualitet.pedofili" syntes jeg personligt er en dårlig ide, da
det emnet i sig selv er for snævert. Alene navnet, kunne give det forkerte
indtryk, af gruppens formål. Jeg mener, har vi virkelig brug for en nyheds
gruppe, hvor pædofile kan samles. Ok.. Måske er jeg en smule paranoia, men
jeg forestille mig at sådan en gruppe, hurtigt ikke vil blive andet end en
mudderkastnings gruppe. Bare en tanke. Hvad mener I???

Thomas,

Fra : Amie

Dato : 08-08-02 22:58

Hey

> [...]
> moral/etik, end en snak om seksualitet.
> Burde jeg derfor mene at der ville være plads til sådan en gruppe

Der er jeg helt enig. Nu har jeg fulgt med i mange år og DSS er jo blevet en
total børnehave på det sidste. Pludseligt er folk fra dk.snik.snak gået
totalt amok over at der bliver futtet derover ( jeg mener da at det var folk
fra DSS der oprettede den til alle vores OF indlæg ?? ) Ville det ikke være
en ide at få oprettede en dk.snak.seksualitet.junk så vi bliver fri for alle
de "snerper" der brokker sig over vi futter til snik.snak ??

Bare en ide :)

Amie

Fra : Chokmah

Dato : 08-08-02 23:54

On Thu, 8 Aug 2002 23:57:39 +0200, "Amie" <malene@dildoparty.dk>
wrote:

> [...]
>en ide at få oprettede en dk.snak.seksualitet.junk så vi bliver fri for alle
>de "snerper" der brokker sig over vi futter til snik.snak ??

den er jeg fanme med på Ami en :dk.snak.seksualitet.chat-opslag-oben
den skal simpelthædn bare starte med at handele om sex så er refræenet
frit ....

>Bare en ide :)

skal vi skrive en otd ?

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Tomas O.

Dato : 09-08-02 00:01

Chokmah skrev:

SNIP
> skal vi skrive en otd ?

Der ligger en i din mail.

FUT dk.snak.snik
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Ally

Dato : 08-08-02 11:17

> Hvem eller hvad skal man kontakte for at foreslå en nyhedsgruppe ?

Du skal skrive en såkaldt OTD (Oplæg Til Diskussion), som du kan finde
oplysninger om på www.usenet.dk

> Jeg mener helt bestemt at der er et markede for
dk.snak.seksualitet.pedofili
> ...måske den sælger bedre hvis det bliver stavet rigtigt, men meningen er
> vel til at fatte

Jep, meningen er til at fatte, men jeg synes personligt, det er en dårlig
idé. Der er masser af plads i dss til snak om den slags. Og sålænge andelen
af indlæg om emnet er så lille, ser jeg ingen grund til at der oprettes en
gruppe til det.

De venligste hilsener

Ally
--