løs mave :o(
Fra : MtM

Dato : 08-08-02 02:20

Hej gruppe
Jeg er en mand der har tabt mig rimeligt meget for et par år siden

Fra 112 til 78 kg. som jeg har holdt siden ude de store problemer..

Hvordan... tja absolut ingen kager/sodavand/øl OG grillmad e.l. i LANG tid

også begyndte jeg at cykle på job ca 30 km om dage en 3 gange om ugen..

Men har dog fået et nyt problem. har stadigvæk en MEGA mave som bare
"hænger" der.
prøver at få den væk ved sit-up laver ca. 100 om dagen men det hjælper ikke
en skid.

Jeg laver normalt disse sit-up om aften, er det evt. bedre at lave dem om
morgen eller der det lige meget ?

Er der en af Jer der har en bedre ide`
evt en anden motionform til maven
eller hvad f..... kan man gøre ved sådan en sjover

Held og lykke til jer alle der er i gang med at tabe jer.
Mvh
MtM

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-02 11:14

MtM wrote:

> Men har dog fået et nyt problem. har stadigvæk en MEGA mave som bare
> "hænger" der.

hmmmm, jeg skal ikke gøre mig videre klog på løs maveskind, men sitops
vil ikke hjælpe synderligt, da sitops ikke arbejder med huden, men med
mavemusklerne.

Jeg har ikke selv prøvet det, men jf. DDV kuren skulle lever (kyllinge,
svine, whatever) hjælpe på det. Men om det er noget man skal gøre i
løbet af vægttabsprocessen eller om det også kan lade sig gøre bagefter.
Tja, det ved jeg ikke.

Hvis det med leveren ikke hjælper, så tror jeg kun, at det er muligt, at
tage en tur under en kompetent plastikkirugs kniv.

mvh

Carsten Riis

Fra : Erna Andersen

Dato : 09-08-02 11:16

"MtM" <MtM@email.dk> wrote in message
> Hej gruppe
> Jeg er en mand der har tabt mig rimeligt meget

Noget der hjælper lidt er at holde sammen på det overflødige med elastisk
stof/ bandage, massage for at stimulere huden, og sørg for at få proteiner
nok.

Hilsen Erna
Jeg gik med sportsBH ½ år efter at have tabt 8 kg.

Fra : finn_pind

Dato : 28-08-02 11:09

et god råd jeg engang fik , var at når man startede på en kur,
(helst før man gik igang mmright det husker vi lige )
indtog cellesalt (silica)
og det skulle kunne gøre huden mere elastisk ie: nemmere ved at trække
sig sammen.

jeg brugte det sammen med en kur i 90 hvor jeg tabte mig ret kraftigt.
30 kg på 3.5 måned.
det skal siges jeg havde været et dovent svin indtil den dag jeg
startede.
og lagde ud med motion (styrke og konditræning)
plus sund og fedtfattig kost.
(isomeride inkl)

og min hud holdt sig stram under hele vejen fra 126 til 96
kan ikke sige om det var det. eller om jeg er gummi manden

men det er da et forsøg værd
prisen lige nu er ca 40 kr for 480 tabs i helseshops
og man skal tage ca 3X8 om dagen opløst på tungen

mvh
fp

Fra : pulverhekseri

Dato : 16-12-02 18:11

"finn_pind" skrev d. 28-08-02 11:09 dette indlæg :
> [...]
>
> men det er da et forsøg værd
> prisen lige nu er ca 40 kr for 480 tabs i helseshops
> og man skal tage ca 3X8 om dagen opløst på tungen

Hej Finn

Først tillykke med dit store vægttab - godt gået :). Du skriver du
brugte/bruger isomeride, har du tlf. eller adr. på stedet de kan købes.
Jeg troede de var blevet forbudt i DK for flere år siden! men det er
måske også lang tid siden du brugte dem ?
Hilsen Birthe

http://www.kandu.dk/