AVP.Platinum.v3.5.1.2
Fra : flemse

Dato : 07-08-02 23:31

hejsa
en af mine venner køre me og har installeret avp platinum på sin maskine men
efter at han har gjodt det er den begyndt at komme med følgene fejl.når han
vil åbne for IE.
håber at der en en der kan hjælpe

1 Første gang jeg prøvede.(popper op på skærmen)

Lexplore har medført en fejl i KERNEL32.DLL
Lexplore lukkes

2 Anden gang

Lexplore har medført en fejl i AVPSCRCH.DLL
Lexplore lukkes

3 Tredje gang

Lexplore har medført en fejl i <ukendt>
Lexplore lukkes

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-02 06:00

flemse <flenie@mail.dk> wrote:

> Lexplore har medført en fejl i KERNEL32.DLL
> Lexplore lukkes
> Lexplore har medført en fejl i AVPSCRCH.DLL
> [...]

Tror du ikke at det er iexplore ?

Altså, at det er et stort i, som ligner et lille L ?

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 09-08-02 06:56

"flemse" <flenie@mail.dk> wrote in message
> [...]
men
> efter at han har gjodt det er den begyndt at komme med følgene fejl.når
Prøv at opdatere din Internet Explorer til ver.6
det vil sikert hjælpe

De beskrevne fejl opstår typisk hvis et program har opdateret nogle af de
dll filer som IE benytter uden at selve IE er blevet opdateret.

Med venlig hilsen
Bjarne Østergård