Hva' f... Jesper, du er jo blevet berømt! ~
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-08-02 22:04

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-08-02 21:41

René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15587

Tja....... og artiklen er jo nærmest uhyggelig aktuel, da TDCs news
server gik ned igen her til formiddag kl. ca. 11.00 og i skrivende stund
virker den stadig ikke.

12 timer uden at de kan løse problemet - det er imponerende.

Suk.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : thomas tomcat

Dato : 08-08-02 21:48

in article 1fgmc9j.ql57dh17u736N%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 08/08/02 22:41:

> [...]
> virker den stadig ikke.
>
> 12 timer uden at de kan løse problemet - det er imponerende.

Ikke fordi jeg på _nogen som helst_ måde er ude i at forsvare TDC (det har
de ikke fortjent)

men ret skal være ret: Min TDCforbindelse har haft store problemer i det
tidsrum, men det er da alligevel lykkedes at afsende omkring 8
mails/postinger ialt over dagen... Nogen af dem tog en time at få afsted,
andre de sædvanlige 4 sekunder eller så.

(denne posting er osse sendt den vej)

Fra : Peter Kiil

Dato : 08-08-02 22:07

> [...]

> Tja....... og artiklen er jo nærmest uhyggelig aktuel, da TDCs news
> server gik ned igen her til formiddag kl. ca. 11.00 og i skrivende stund

Det er da mærkeligt. Jeg har brugt den hele dagen og har postet adskillige
indlæg i løbet af aftenen uden problemer.

--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : thomas tomcat

Dato : 08-08-02 22:09

in article B978A9F6.1CD0E%spam@kiil.net, Peter Kiil at spam@kiil.net wrote
on 08/08/02 23:06:

> Det er da mærkeligt. Jeg har brugt den hele dagen og har postet adskillige
> indlæg i løbet af aftenen uden problemer.

Kan det være område-bestemt? Måske har TDC een her i O'ense og andre
placeret rundt i landet.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 09-08-02 10:47

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:
> Kan det være område-bestemt? Måske har TDC een her i O'ense og andre
> placeret rundt i landet.

De har vist også flere news servere(?)
Jeg blev engang anbefalet at skifte til dtext.news.tele.dk - og den
forekommer p.t. ret stabil.

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 22:14

In article <B978A9F6.1CD0E%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> Det er da mærkeligt. Jeg har brugt den hele dagen og har postet adskillige
> indlæg i løbet af aftenen uden problemer.

Det samme har jeg.

Man skal bare sørge for at skrive noget mere tekst.

For eksempel nogenlunde

så meget.