Bliver der 2 udgivelser af Jaguar?
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-08-02 22:00

Hejsa,

Er der nogen herinde der ved, hvorfor der kommer to forskellige
udgivelser af Jaguar? Alle forhandlerne har både en IE og DK udgave,
hvor den sidste kommer nogle uger efter den første.

Jeg havde ellers fået indtrykket, at fra 10.2 (Jaguar) ville det hele
være samlet på én CD.

Hvis man køber IE versionen, vil det så være muligt at downloade de
andre sprogpakker, som med den nuværende OS X?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-08-02 06:19

In article <1fgkigi.bwjmaw1dx9pf8N%rfn@mac.com>,
rfn@mac.com (René Frej Nielsen) wrote:

> Er der nogen herinde der ved, hvorfor der kommer to forskellige
> udgivelser af Jaguar? Alle forhandlerne har både en IE og DK udgave,
> hvor den sidste kommer nogle uger efter den første.

Oversættelse af teksten på æsken, samt den trykte manual, vil jeg tro.

> Jeg havde ellers fået indtrykket, at fra 10.2 (Jaguar) ville det hele
> være samlet på én CD.

Kan alle sprog egentlig være på én almindelig cd? :/

--
Michael Rasmussen, michael@irczone.dk
»Life is about the journey. It's about where you're going.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-08-02 08:00

Michael Rasmussen <michael@irczone.invalid> wrote:

> Oversættelse af teksten på æsken, samt den trykte manual, vil jeg tro.

Findes der en trykt manual til OS X? Jeg har ikke set nogen, ud over
seslvfølgelig "The Missing Manual" , men den er jo netop ikke med, og
heller ikke oversat

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Michael Holm

Dato : 08-08-02 10:13

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Findes der en trykt manual til OS X? Jeg har ikke set nogen, ud over
> seslvfølgelig "The Missing Manual" , men den er jo netop ikke med, og
> heller ikke oversat
jaaa - der følger et lille hæfte med, som forklarer det grundlæggende,
med fine billeder
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk