Gitterrust, vært?
Fra : Kim Noer

Dato : 07-08-02 20:35

Davsen der..

Så ramte gitterrusten pæretræet med fuldkraft. Det siges at enebær
typisk at skyldige i at fastholde smitten, men der er ingen enebær i
nærheden, så hvor kan gitterrusten også komme fra?

--
"I'm suffering from amnesia and deju vu at the same time.
I think I've forgotten this before." - Steven Wright

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-08-02 06:48

On Wed, 7 Aug 2002 21:35:12 +0200, "Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote:

>Så ramte gitterrusten pæretræet med fuldkraft. Det siges at enebær
>typisk at skyldige i at fastholde smitten, men der er ingen enebær i
>nærheden, så hvor kan gitterrusten også komme fra?

Er du sikker på der ikke er enebær i nærheden? Enebær kan se ud på mange
måder. Der findes f.eks en del mindre krybende enebær som tit er brugt i
haverne.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Kim Noer

Dato : 08-08-02 14:29

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> Er du sikker på der ikke er enebær i nærheden? Enebær kan se ud på
> mange måder. Der findes f.eks en del mindre krybende enebær som tit
> er brugt i haverne.

Ikke i min have så. Pæretræet står dog relativt tæt ved hækken, så måske
har naboen noget snavs stående på den anden side.

--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-08-02 14:59

On Thu, 8 Aug 2002 15:29:23 +0200, "Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote:

>Ikke i min have så. Pæretræet står dog relativt tæt ved hækken, så måske
>har naboen noget snavs stående på den anden side.

Nu behøver enebær og pære jo ikke stå helt tæt op ad hinanden for at det
virker det der værtsskifte.... 50 meter kan det efter min bedste
overbevisning sagtens klare sig over. Sikkert også mere.
http://www.gartneriet.dk