Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til HP photosmart 500c
Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 07-08-02 20:41

Hej

jeg mangler driver til mit photosmart 500c, da min datter på 1½ år fik
finger i min cd, da jeg sidst var ved at ominstallere min computer, så er
der nogen der kan hjælpe mig da jeg har snakket med HP indtil flere gange og
de har lovet at sende en ny cd men der er ikke sket og nu er der gået 14
dage og jeg kan ikke undvære mit kamera mere

håber der nogen der kan hjælpe mig

Niels

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 07-08-02 20:54

"Niels Jul Astrup" <niels@jam-tec.dk> skrev i en meddelelse

> jeg mangler driver til mit photosmart 500c,

Kan den ikke hentes fra en af hp´s hjemmesider..??
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 07-08-02 20:57

> Kan den ikke hentes fra en af hp´s hjemmesider..??

man kan kun hende updates på deres hjemmeside

Fra : Ann

Dato : 07-08-02 21:56

Hej Niels.
Jeg er næsten sikker på at du kan hente driveren her :
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpphotosma18672_swen.html
Håber at du kan bruge det
Ann

Homepage : http://medlem.jubii.dk/ann
My Wallpapers : http://community.webshots.com/user/abjdk

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 07-08-02 22:04

"Ann" <anns@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Niels.
> Jeg er næsten sikker på at du kan hente driveren her :
> http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpphotosma18672_swen.html
> Håber at du kan bruge det

Men det er kun UPDATES jeg kan hente på den side

Niels

Fra : Ann

Dato : 07-08-02 22:08

Ok, sorry, troede lige.....
Har nemlig aldrig haft problemer med at bruge drivere derfra.
Fortsat held og lykke
Ann

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-08-02 13:45

HP tillader ikke download af det hele. Du skal bestille en CD.
(mærkelig politik hvis du spørger mig).