Bend it like Beckham
Fra : lise hansen

Dato : 07-08-02 19:45

Jeg var i går til forpremiere på denne film, som vist nok kommer i
biograferne i slutningen af denne måned. Det er ikke en film, der
revolutionerer filmverdenen, men den er meget underholdende og helt klart
værd at se. Det er dejlig forfriskende at se andre velspillende skuespillere
end de gængse. Er der andre, der har set denne film?

"Who wants to cook Aloo Gobi when you can bend a ball like Beckham?"

Fra : Torben Simonsen

Dato : 07-08-02 19:58

"lise hansen" <lisemargit@get2net.dk> writes:

> [...]
> værd at se. Det er dejlig forfriskende at se andre velspillende skuespillere
> end de gængse. Er der andre, der har set denne film?

Ja, jeg har også set den. Det er en rigtig sød lille film.

Jeg vil give dig ret i, at det især er forfriskende at se nogle
velspillende skuespillere, som portrætterer nogle personer, som
virker en del mere troværdige og tredimensionelle end de sædvanlige
Hollywood-klicheer. Engelsk film er altså ikke så tosset.

--
-- Torben.