Daytona GeForce4Ti
Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 07-08-02 19:35

Hej Alle

Jeg har lige købt et sådanne et skærmkort . er der nogle som kan hjælpe mig
Når jeg går på Internettet låser skærmet fast . ?? og jeg syntes ikke at jeg
kan se at det arbejder hurtige end det gamle asus 7100 med kun 32 md sdram
der nye er da med 128 ddr_ram

Jeg kører med Windows XP og har dawnload de nyeste driver
På cd står der at jeg skulle installer DirectX 8.1 før jeg installer
driverne kender i noget til det ..

Tak

Med Venlig Hilsen

Frederik W Rosenfeldt

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-08-02 19:42

"Frederik Wilcken Rosenfeldt"
<rosenfeldt@olsen.tdcadsl.dk> skrev:
> Når jeg går på Internettet låser skærmet fast . ?

Opdateret BIOS til bundkort?

> og jeg syntes ikke at jeg kan se at det arbejder hurtige
> end det gamle asus 7100 med kun 32 md sdram
> der nye er da med 128 ddr_ram

Det er også kun i nye spil og i høje opløsninger du vil se
den store forskel, hvor stor er din PC da?

> Jeg kører med Windows XP og har dawnload de nyeste
> driver

Er det den fra www.nvidia.com ?
- Version 29.42 skulle jeg mene...

> På cd står der at jeg skulle installer DirectX 8.1 før jeg
> installer driverne kender i noget til det ..

De skal ikke installeres i XP, der skulle dog snart komme
en version 9.0.

Venligst
Mikael

Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 07-08-02 20:26

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Opdateret BIOS til bundkort?

Jeg har lige været inde på soltek hjemmeside der er ikke nogen nye end den
som jeg har nu ( soltek SL-75DRV5 )

> og jeg syntes ikke at jeg kan se at det arbejder hurtige
>
> Det er også kun i nye spil og i høje opløsninger du vil se
> den store forskel, hvor stor er din PC da?

Min pc er 1.700+ med 526 mb DDR ram

> Er det den fra www.nvidia.com ?
> - Version 29.42 skulle jeg mene...

Ja

> De skal ikke installeres i XP, der skulle dog snart komme
> en version 9.0.
>
> Venligst
> Mikael

Tak for der hurtige svar

Med Venlig Hilsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-08-02 16:13

> Min pc er 1.700+ med 526 mb DDR ram

Så bør du altså kunne mærke en forskel i krævende
3D spil og mærke en stor forskel i høje opløsninger.
Hvilke spil tester du i?

Er 4x AGP slået til?

Hvad med andre drivere til dit bundkort, har du de
nyeste?
<http://www.soltek.de/English/home/01.htm>

Mvh.
Mikael