Polini og Read ventiler , erfaringer søges~
Fra : Moller

Dato : 07-08-02 18:34

Hej Alle,
Har ladet mig fortælle at polini har nogen enormt goe read ventiler til
erstatning på diverse MC'er og andet hårdt tunet 2 taktere...

Men så er det bare, om nogen ved de har en som passer til en 250/300cc
cyll ???? kan kun finde dem op til 125/150cc cyll :(

Og hvem forhandler den slags ud over Søborg MC ??? og har styr på det
???

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi'er
Suzuki GT- 380 L, til salg for 4900Kr...

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-08-02 19:04

Moller <news@molnit.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d515920$0$16828$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> [...]
> cyll ???? kan kun finde dem op til 125/150cc cyll :(
>
> Og hvem forhandler den slags ud over Søborg MC ??? og har styr på det

Uha.. Uden at sige for meget, så tror jeg faktisk Moto-Line I Harrislee kan
få det. De var de første med Polini til det danske marked.
Du kan da altid prøve at ringe til dem på 0049 461 74909 , og se hvad de
siger til det.

> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi'er
> Suzuki GT- 380 L, til salg for 4900Kr...

/Thomas

Fra : Buck

Dato : 07-08-02 21:12

De er danskere hele bundtet dernede, så ring bare til dem...

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : RpR

Dato : 07-08-02 21:54

> Hej Alle,
> Har ladet mig fortælle at polini har nogen enormt goe read ventiler
til
> erstatning på diverse MC'er og andet hårdt tunet 2 taktere...

Nu synes jeg ikke Polini's blade er hverken ringere eller bedre end så mange
andre producenters produkter. Polini har nok bare det største udbud til
2-taktere over 50cc.
Ellers er det da en tanke værd at prøve at kontakte f.eks Speed Line
www.speed-line.dk eller Marquart i Århus. De forhandler Malossi, Hebo og
lidt andet hvor der muligvis også er noget der kan bruges.
Ellers så er der jo altid Moto Line i Harrislee som Buus har påpeget, men
billige kan de nok aldrig kaldes.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Claus

Dato : 08-08-02 05:46

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men så er det bare, om nogen ved de har en som passer til en 250/300cc
> cyll ???? kan kun finde dem op til 125/150cc cyll :(

Hej.

Tuning af 2 takt, så skal du snakke med http://www.ebos.se/

Claus