Lorte Spasser pis! Ny skivebremse lås
Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 07-08-02 17:16

Min skivebremselås forsvandt på vej til arbejde.....
Beslaget havde rystet sig løs og jeg vil lade være med at beskive hvad jeg
mener om det
Jeg søger derfor en ny! Nogen der kender nogen gode tilbud i Østjylland evt.
louis.de

Vh. Rasmus Sørensen GS500E (der var morgensur....)

Fra : RpR

Dato : 07-08-02 17:27

> [...]
> mener om det
> Jeg søger derfor en ny! Nogen der kender nogen gode tilbud i Østjylland

Dumt spørgsmål, men du kørte vel tilbage og finkæmmede strækningen du havde
kørt?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 07-08-02 18:41

> Dumt spørgsmål, men du kørte vel tilbage og finkæmmede strækningen du
havde
> kørt?

Ja.... Finkæmmede nej.... Det stykke hvor jeg føler mig temmelig overbevidst
om at jeg tabte den, er ca. 2 km med buskads til begge sider.

Vh. Rasmus

Fra : RpR

Dato : 07-08-02 21:50

> Ja.... Finkæmmede nej.... Det stykke hvor jeg føler mig temmelig
overbevidst
> om at jeg tabte den, er ca. 2 km med buskads til begge sider.

Ja så er det lidt noget lort :(

Fra : Jan Vagle

Dato : 07-08-02 20:19

Rasmus Sørensen wrote:

> [...]
> mener om det
> Jeg søger derfor en ny! Nogen der kender nogen gode tilbud i Østjylland evt.

Ja dansker (OT): Hvorfra kommer ordet "spasser" ? Vi si'r "åndsvak" eller
slang "ånnass".. og jer ?

--
Jan Vagle (Der forøvrig likte filmen "Idioterne".. ;)
.............................oOo

Fra : Squish

Dato : 07-08-02 23:35

Jan Vagle wrote:

> Ja dansker (OT): Hvorfra kommer ordet "spasser" ? Vi si'r "åndsvak"
> eller slang "ånnass".. og jer ?

Hej Jan,

"Spasser" kommer er "spastiker" eller "spastisk lammet" (handicappet)!

Mvh. Squish

Fra : Jan Vagle

Dato : 07-08-02 20:59

Squish wrote:

> Hej Jan,
>
> "Spasser" kommer er "spastiker" eller "spastisk lammet" (handicappet)!

Jamen er ikke da "spastiker" een der har problemer med at kontrollere sine
bevegelser ? (Motorikk-problemer..) Ikke en der ikke har eller mangler nogle
motoriske færdigheder. (?)

Det har altså ikke noget med nedsat funktion af hjærnen eller noget ?

--
Jan Vagle
.............................oOo

Fra : Armand

Dato : 07-08-02 23:50

Jan Vagle <bones.REMOVE@broadpark.no> skrev i en
Squish wrote:

> [...]
nogle
motoriske færdigheder. (?)
Det har altså ikke noget med nedsat funktion af hjærnen eller noget ?

Det er blot vendt til et generelt skældsord, som i: "Din spasser!", uden
at have relevans til handicap'et overhovedet!!!

--
Armand.

Fra : Jan Vagle

Dato : 07-08-02 21:06

Squish wrote:

> Hej Jan,
>
> "Spasser" kommer er "spastiker" eller "spastisk lammet" (handicappet)!

Altså motorisk funktionshæmmet, ikke nødvendigvis "begrensede sjels-evner/nix
IQ".. (?)

--
Jan Vagle
.............................oOo

Fra : Squish

Dato : 08-08-02 00:19

Jan Vagle wrote:

> Altså motorisk funktionshæmmet, ikke nødvendigvis "begrensede
> sjels-evner/nix IQ".. (?)

Præcis! En "spastisk lammet" har ingen problemer hjernen/tænkeevne/IQ
(ikke mere end os andre i hvert fald

Fra : RpR

Dato : 07-08-02 21:51

> Præcis! En "spastisk lammet" har ingen problemer hjernen/tænkeevne/IQ
> (ikke mere end os andre i hvert fald

Hvis en lås ikke vil blive hvor den er, så er den vel også hæmmet på den ene
eller anden måde =)

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 09-08-02 11:50

*GGGGGG*

Det var dog noget af en sproglektion og samtidig en længere lægelig
udredning, men ikke EET ord hvor man kan købe en ny lås - hvis man da ikke
ligefrem kender en politihund der synes det så sjovt at lede 2x2km budskads
igennem!!!!
Men prøv at checke www.louis.de - deres tilbud er somregler slået op på
internet!

Hans

Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 09-08-02 14:11

> [...]
> udredning, men ikke EET ord hvor man kan købe en ny lås - hvis man da ikke
> ligefrem kender en politihund der synes det så sjovt at lede 2x2km

Det var sgu' meget fornøjelig at følge med i tråden alligevel.....
Vh. Rasmus