Golive crasher altid
Fra : eolake

Dato : 07-08-02 16:59

jeg har brugt Golive siden version 3. Fra version 4 og frem crasher den
hele tiden. Da jeg fik version 6 og OSX tænkte jeg det måtte være slut.
men nej, den crasher stadig hele tiden. 5-6 gange i dag.

Min væsentligste site er meget stor, op mod en gigabyte. Golive filen er
omkring 40 megabyte. Måske er det en faktor, men den skal (og her bander
han) da kunne køre en stor site.

Det gør det også ekstra irriterende at den crasher, fordi det tager
mindst to minutter at åbne den f***ing fil.

Jeg har masser af RAM. Og bruger en DP800mhz og nyeste OSX.

eolake