Ny 1U 19" Rackserver!!!!
Fra : KiLLaH

Dato : 07-08-02 16:59

Hej,
Nogen som er interreseret i en helt ny 1U 19" Rackserver (m/ hardware).
Prisen er ca. 10000kr. Hardware/Billeder kan findes på:
http://killah.daemon.sh/rack
http://killah.daemon.sh/rack/info

Kontaktes via. mail eller ICQ:

mail: killah@parstronic.dk
icq: 19922945

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 07-08-02 17:36

KiLLaH <killah@help.quakenet.org> writes:
> Nogen som er interreseret i en helt ny 1U 19" Rackserver (m/ hardware).

Nej. Brug venligst dk.marked.kommerciel.edb / dk.marked.privat.edb
til annoncer.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Ole Stigaard

Dato : 07-08-02 18:40

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse news:0fwur24oeq.fsf@laphroaig.balker.org...

> Nej. Brug venligst dk.marked.kommerciel.edb / dk.marked.privat.edb
> til annoncer.
Der har han været. I hvert fald privat-gruppen endte med den konklusion at der enten måtte være tale om stjålne eller defekte
varer...

--
Ole S

Fra : KiLLaH

Dato : 07-08-02 18:41

Ole Stigaard wrote:

> Der har han været. I hvert fald privat-gruppen endte med den konklusion at der enten måtte være tale om stjålne eller defekte
> [...]

Klart at jeg lige har været en smut forbi den tyske leverandør for at
stjæle en ny karton Joyance. Du behøves ikke gøre det større end det
allerede er, nogen folk er måske interesseret og ikke går rundt med
tankerne at den er stjålet, som den for 20 gang ikke er. Iøvrigt skulle
du måske læse mine indlæg i "dk.marked.kommerciel.edb", før du kommer op
med dine konklusioner.
Længere går den ikke.
#EOD

NB: Hvis du nu skulle få lyst til en snak må du endlig gerne maile mig.

Fra : Ole Stigaard

Dato : 07-08-02 22:22

"KiLLaH" <killah@help.quakenet.org> skrev i en meddelelse news:3D515BC9.1080007@help.quakenet.org...
> [...]
> Længere går den ikke.
> #EOD
>
> NB: Hvis du nu skulle få lyst til en snak må du endlig gerne maile mig.

Og hvad har alt dette med mit indlæg om diskussionen i dk.marked.privat.edb at gøre?
Er du uenig med min konklusion på gruppens samtale med dig om dit opslag?

--
Ole S

Fra : Simon - [8000]

Dato : 07-08-02 23:13

> [...]
dk.marked.privat.edb at gøre?
> Er du uenig med min konklusion på gruppens samtale med dig om dit opslag?

___________________

hmm er det så underligt at han skriver noget OT eller ej - når han
inddirekte bliver beskyldt for at sælge stjålne / defekte vare ??

Simon
Århus C.

Fra : KiLLaH

Dato : 08-08-02 06:20

Simon - [8000] wrote:

> [...]
>
> hmm er det så underligt at han skriver noget OT eller ej - når han
> inddirekte bliver beskyldt for at sælge stjålne / defekte vare ??

Nu er jeg jo sådan jeg ikke har styrer på de tags [OT] [OTD] etc.

Fra : KiLLaH

Dato : 07-08-02 18:37

Lars Balker Rasmussen wrote:

> Nej. Brug venligst dk.marked.kommerciel.edb / dk.marked.privat.edb
> til annoncer.

Opdagede lige det var forkert newsgruppe undskyld